کدام استان ها بارانی هستند؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد، افزایش ابر و وقوع رگبار در برخی استان‌ها خبر داد.

کدام استان ها بارانی هستند؟

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۱۵ مهر) در شمال شرق، شرق و مناطقی از مرکز کشور افزایش ابر و وزش باد، گاهی همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

او ادامه داد: به‌تدریج در سواحل دریای خزر و نوار غربی جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود. دوشنبه (۱۶ مهر) در مناطقی از جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه شنبه (۱۷ مهر) این وضعیت ادامه خواهد داشت علاوه بر آن با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

او ادامه داد: چهارشنبه (۱۸ مهر) در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، وزش باد شمالی، کاهش دما و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. پنجشنبه (۱۹ مهر) در شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود. در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و در جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۶ مهر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۷ مهر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

او در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای صفر و یک درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۰ و ۳۸ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد