تنبیه ۵ دانش آموز از ابتدای سال

روزنامه اعتماد از تنبیه بدنی ۵ دانش‌آموز از ابتدای امسال خبر داده است.

تنبیه ۵ دانش آموز از ابتدای سال

به گزارش اعتماد، در بخش‌هایی از این گزارش آمده است:

از ابتدای مهر‌ماه جاری خبر تنبیه 3 دانش‌آموز در فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده است. این در حالی است که طبق قانون و بخشنامه‌های ارسالی وزارت آموزش و پرورش هرگونه تنبیه بدنی در هر شرایطی در مدارس ممنوع است. طبق بررسی‌های «اعتماد» از ابتدای سال جاری دست‌کم ۵ دانش‌آموز در مدارس تنبیه بدنی شده‌اند. تنبیه دانش‌آموزان در مدارس می‌تواند اثرات مخربی بر روح و روان آنها داشته باشد و باعث افزایش خشم و اضطراب در دانش‌آموزان شود و در برخی موارد منجر به بروز رفتارهای ضد اجتماعی شود.

چهارشنبه ۴ مهر‌ماه جاری یک کودک ۷‌ساله در روستای کهورآباد سهرابیان شهرستان کهنوج، توسط معلم خود مورد ضرب و جرح قرار گرفته که منجر به پارگی چانه و شکستن دو دندان او شده است.

۹ مهر‌ماه جاری نیز یکی از خبرگزاری‌های محلی خبر تنبیه دو دانش‌آموز بلوچ پایه هفتم و هشتم را منتشر کرد.که به گفته منابع محلی؛ مدیر مدرسه بدون دلیل دانش‌آموزان را با تسمه کولر و شلنگ کتک زده است.

۱۹ فروردین ماه امسال برخی خبرگزاری‌های محلی سیستان و بلوچستان نوشتند که «محمدطاها کریم‌خانی» دانش‌آموز پایه اول دبستان مدرسه ١٣آبان در روستای دزی شهرستان سراوان از سوی معلم خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. طبق این گزارش بعد از تنبیه، دانش‌آموز دچار آسیب شدید روحی و جسمی شده است. 

۲۶ اردیبهشت ماه امسال نیز خبری در فضای مجازی با عنوان تنبیه بدنی یک دانش‌آموز مقطع دبستان در کیش منتشر شد که انجمن اولیا و مربیان این مدرسه در نامه‌ای خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ترک
    0

    تنبیه بدنی دانش آموزان دوران بربریت است

  • پارسین
    0

    باعث شرمساری آموزش و پرورش عقب مانده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد