دستگیری شرور مسلح عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح عامل شهادت مامور پلیس در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه، پس از بازگشت وی به کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد.

دستگیری شرور مسلح عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در تاریخ 30 تیرماه سال 84، ماموران انتظامی شهرستان قصر قند در منطقه "ساربوک" در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محورهای فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات استواریکم "نوروز پیری‌زاده" به درجه رفیع شهادت نائل شد و تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملی این شهادت ادامه داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس, هویت ضارب شناسایی شد ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بود.

رحیمی تصریح کرد: یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه‌دار به داخل کشور با خبر شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در ارتفاعات منطقه "ساربوک" شهرستان قصرقند مخفی شده بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت استواریکم "نوروز پیری‌زاده" اعتراف کرد.

منبع: تسنیم

27

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد