فرماندار اهواز :

دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با شهرداری و آبفا در روزهای بحرانی هستند

فرماندار شهرستان اهواز گفت: شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز کلیه نواقص موجود که موجب آبگرفتگی های اخیر در معابر و خیابان ها شد را در اسرع وقت و قبل از بارندگی پیش رو برطرف کنند.

دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با شهرداری و آبفا در روزهای بحرانی هستند

فرماندار شهرستان اهواز گفت:شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز کلیه نواقص موجود که موجب آبگرفتگی های اخیر در معابر و خیابان ها شد را در اسرع وقت و قبل از بارندگی پیش رو برطرف کنند.


به گزارش خبر فوری ؛ جمال عالمی نیسی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، با اشاره به اعلام بارندگی در اواسط هفته از سوی اداره کل هواشناسی و تاکید بر آمادگی ادارات و دستگاه های اجرایی افزود: شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز تمهیدات لازم برای اجرای طرح کوتاه مدت به منظور کم کردن زمان آبگرفتگی معابر را بیندیشند.


وی ادامه داد: شهرداری اهواز اقدامات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی زیرگذرها از جمله کیان آباد و پل سیاه در بارندگی های پیش رو را انجام دهد.


فرماندار اهواز بر همکاری کلیه دستگاه ها و شرکت های استان به ویژه شرکت های معین اهواز تاکید کرد و گفت: دستگاه ها و شرکت های استان موظف به همکاری با شهرداری و آب و فاضلاب در روزهای بحرانی هستند و در صورت کوتاهی هر یک از دستگاه ها مراتب از طریق مراجع ذیربط پیگیری می شود.


عالمی نیسی ادامه داد: بخشداری اسماعیلیه اهواز با همراهی سازمان آب و برق خوزستان نسبت به ترمیم و استحکام سازی سیل بند های شکسته شده و تخریب شده از سوی برخی از افراد اقدام و عوامل متخلف را معرفی کند.


وی در پایان گفت: شرکت آب و فاضلاب با برنامه ریزی مناسب جهت استفاده از اعتبار درنظرگرفته شده از سوی مقام معظم رهبری ، نسبت به اجرای پروژه های کوتاه مدت و میان مدت اقدام کند.

74

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد