بهره برداری از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در تبریز

شهردار تبریز از بهره برداری ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری و بازسازی شده خبر داد و گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید دیگر در ماه‌های آتی خریداری می‌شود.

بهره برداری از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در تبریز

ایرج شهین باهر، در مراسم بهره برداری ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری و بازسازی شده در تبریز در سخنانی با تبریک فرارسیدن روز ارتش گفت: همزمان با روز ارتش ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری و بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شد و حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است که بخشی از این مبلغ مربوط به خرید و بخشی دیگر مربوط به بازسازی خودروها است.

او افزود: سعی و تلاش مان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است و امیدواریم با آسایش و آرامشی که در خودروهای جدید و بازسازی شده ایجاد می‌شود، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: مدیریت شهری در حال خرید ۵۰ اتوبوس جدید دیگر است که ماه‌های آتی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.

او تأکید کرد: هدف ما افزایش تعداد خودروها است تا با این کار اقبال به استفاده از حمل و نقل عمومی در بین شهروندان بیشتر شود.

شهردار تبریز تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنم از خودورهای شخصی کمتر استفاده کنند و مدیریت شهری را در حفظ و نگهداری همه امکانات شهر به ویژه وسائط حمل و نقل عمومی که متعلق به عموم شهروندان است، یاری کنند.

شهین باهر، در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی، شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشیم.

منبع: مهر

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد