مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

گاز دولتی‌های پرمصرف در زنجان قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: رعایت نکردن الگوی مصرف موجب قطعی گاز هفت دستگاه اجرایی استان از سوی این شرکت شد.

گاز دولتی‌های پرمصرف در زنجان قطع شد

موسی احمدلو، طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات و سازمان‌های دولتی استان زنجان، اظهار کرد: این طرح از ۱۵ آذرماه امسال با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی آغاز شده و به دنبال کاهش دمای هوا در استان و افزایش مصرف گاز، بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور به منظور مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه دستورالعمل ابلاغی برای صرفه‌جویی مصرف دستگاه‌ها ارسال شده است، افزود: شرکت گاز استان در تلاش برای انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی بوده و با تشکیل گشت‌های پایش مصرف گاز در دستگاه و ارگان‌های دولتی به مدیریت مصرف انرژی اهتمام ویژه دارد.

این مسئول ادامه داد: از ۱۵ آذر جاری تاکنون ۱۵۰۰ پایش مصرف گاز از دستگاه‌های اجرایی استان زنجان انجام شده و این پایش‌ها در ۱۹ شهر و هشت شهرستان انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: از این تعداد پایش‌ها برای ۲۸۰ اداره اخطار قطعی صادر و گاز هفت دستگاه اجرایی نیز قطع شد؛ همچنین ۲۰ دستگاه اجرایی نیز از بازرسی و پایش گاز دستگاه اجرایی ممانعت کردند.

احمدلو یادآور شد: مهم‌ترین عوامل مورد بررسی در این پایش معاینه فنی، عملکرد صحیح موتورخانه‌ها، وسایل گازسوز و رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه در فضای داخلی است. دمای راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده ادارات نیز باید روی ۱۸ درجه سانتیگراد تنظیم شود.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد