رشد قابل توجه دستگیری سارقان در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز خوشبختانه با تلاش مستمر نیروهای انتظامی استان کشفیات سرقت و دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و شاهد رشد حدود ۲۲ درصدی در این حوزه بودیم.

رشد قابل توجه دستگیری سارقان در چهارمحال و بختیاری

منوچهر امان‌اللهی ۲۳ بهمن ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از سنوات گذشته مواردی از سرقت قطعات الکترونیکی بیل‌های مکانیک در شهرستان‌های مختلف مطرح بود، به‌همین دلیل پلیس آگاهی استان از مدت‌ها پیش رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و کارهای قابل توجهی نیز در این خصوص انجام و پیگیری شد که در نتیجه سه سارق و مالخر در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: این افراد ۷۰ مورد سرقت در شهرستان‌های استان انجام داده‌اند، همچنین انجام مواردی از سرقت در سایر استان‌ها نیز مطرح شده، براساس برآوردها ارزش مالی سرقت‌های انجام شده بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی سال گذشته و سال‌جاری موارد مهمی از سرقت و به‌ویژه مواردی که در قالب باند سرقت انجام می‌شد، با تلاش بسیار خوب پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری شناسایی و دستگیر شدند، اما مردم و صاحبال اموال باید توجه داشته باشند و از اموال خود به خوبی نگهداری کنند تا به این صورت فرصت انجام سرقت نیز از سارقان گرفته شود.

امان‌الهی ادامه داد: از ابتدای سال ‌جاری تا امروز خوشبختانه با تلاش مستمر نیروهای انتظامی چهارمحال و بختیاری کشفیات سرقت و دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و حدود ۲۲ درصد در کشفیات افزایش رخ داده که رقم قابل توجهی است، همچنین استان در کشور نیز از محدود استان‌های محسوب می‌شود که چنین ارتقای عملکردی دارد.

کشف ۱۳۰ ماینر غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه عنوان کرد: همچنین با وصول خبری در شهرستان اردل و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ماموران نیروی انتظامی در سه واحد صنفی ۱۳۰ دستگاه ماینر کشف و چهار نفر در این ارتباط دستگیر و واحدهای صنفی نیز پلمپ شدند.

وی اضافه کرد: اقدام خلاف قانون و مقررات برای کشور ایران، جامعه، اقتصاد و خود افراد نیز تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد، همچنین باتوجه به اینکه این اقدامات سرانجام توسط نیروهای انتظامی کشف می‌شوند، برای مرتکبین به جرم نیز خسارت و دردسر در پی دارد.

امان‌اللهی تصریح کرد: در گذشته برای استفاده از ماینر مجوزهایی صادر شده، اما موضوعی که مطرح می‌شود در خصوص فعالیت غیرمجاز این دستگاه‌ها است، بنابراین در صورتیکه فردی بدون اخذ مجوز در خصوص استفاده از ماینر و یا سایر حوزه‌های مختلف اقدام به فعالیت کند، خلاف قانون و مقررات است و با این افراد برخورد لازم انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد