نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

کلانشهر اهواز در حوزه عمران پیشرفت خوبی داشته است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه شهرداری اهواز همزمان در نمایشگاه "شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران"، اظهار کرد: خوزستان استانی بسیار مظلوم و همواره مورد توجه ما است، چرا که با مقاومت تمام در برابر جنگ تحمیلی ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک به دست دشمن بیفتد و این برای ما بسیار ارزشمند است.

کلانشهر اهواز در حوزه عمران پیشرفت خوبی داشته است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: معتقدم کمک به اهواز در راستای توسعه و تقویت زیرساختهای فعلی که خرابی های زیادی هم دارد مانند عبادت است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آلودگی هایی که نفت در اهواز برای شهروندان ایجاد کرده است آن مقدار نیست که استان‌های دیگر از پول آن استفاده می کنند و باید به این موارد رسیدگی کرد.

سید کاظم موسوی با تاکید بر لزوم توجه به عمران شهری کلانشهر اهواز گفت: شنیده ام که اهواز اخیرا در زمینه عمران پیشرفت خوبی داشته و نیاز به توجه بیشتر است، چه بسا که نمایندگان خوب و منابع بسیاری هم وجود دارد و نباید شاهد اتفاقی که در آبادان پیش آمد و همه را گریان کرد، باشیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری اهواز باید بتواند اگر تعارض منافعی وجود داشته آنها را بزداید و سعی شود از افراد بسیجی، ولایتمدار، کار بلد و بومی استفاده کند ما هم از طریق مجلس برای اجرای برنامه های شهرداری اهواز اعلام آمادگی و خدمت می کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمامی مفاد و تبصره ها که به نفع شهر و شهرداری اهواز باشد تلاش می کنیم تا ارزش افزوده داشته باشد و به شهر برگردد تا اهواز بیش از پیش آباد شود.

image_2022_7_4-13_43_44_356_z3q (1)

image_2022_7_4-14_20_43_949_Dpn

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد