کشف بیش از ۷۰ تن گوشت وارداتی فاسد در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۰ تن گوشت وارداتی فاسد به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد تومان خبر داد.

کشف بیش از ۷۰ تن گوشت وارداتی فاسد در شهرری

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در خصوص توقیف محموله گوشت فاسد اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف ۲۳ دستگاه کامیون حامل گوشت وارداتی فاسد در انباری در محدوده شهرری شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید ۲۳ دستگاه کامیون حامل گوشت های وارداتی با تاریخ تولید: ۰۶/۰۶/۲۰۲۴ میلادی و مهلت انقضای ۷۲ ساعت که از کشور مغولستان به ایران وارد شده علیرغم فاسد بودن در فرودگاه پیام استان البرز بارگیری شده و در سردخانه ای در شهرری در حال تخلیه است.

سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه و برابر نظر کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان ری مشخص گردید کلیه گوشت های مکشوفه فاسد و فاقد قابلیت مصرف انسانی است. در ادامه تحقیقات تکمیلی مشخص گردید گوشت ها از نوع گوسفندی وارداتی با تخصیص ارز دولتی بوده و توسط شرکتی از کشور مغولستان به ایران وارد، پس از تخلیه در فرودگاه پیام استان البرز به جهت عدم تائید دامپزشکی کرج و مسامحه و سهل انگاری های صورت گرفته توسط عوامل اجرایی مستقر در محل، ساعت ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرمای شدید نگهداری که موجب فساد محموله گردیده و علیرغم مخالفت رانندگان کامیون ها از بارگیری گوشت های فاسد با اصرار نماینده شرکت گوشت ها با پلمب شرکت به این سردخانه حمل گردیده است.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل مقدار ۷۰ تن گوشت وارداتی فاسد بوده که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه نمایندگان شرکت مربوطه به مرجع قضائی معرفی و کلیه گوشت های فاسد نیز معدوم شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۲۸ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: شهروندان حتما کالاهای وارداتی را از فروشگاه های معتبر تهیه و به کیفیت، استاندارد آن و تاریخ مصرف و انقضاء نیز توجه نمایند.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: ایسکانیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    همين اقا از طرف چه كسي معرفي شده واين همه گوشت را فاسد كرده

  • ناشناس
    0

    بر باعث وبانيش لعنت ..... دو ماهه نتونستيم گوشت بخريم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دو تا كارمند ....!!!!؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    مقصر دولت روحانی است و وزیر کشاورزی این دولت که فساد را نهادینه کرده چای دبش و...... همه دولت قبل بوده .تاکید میکنم این دولت نه .دولت قبل

  • ناشناس
    0

    مردم توان خریدن نیم کیلو گوشت رو ندارند،آنوقت چندین تن گوشت رو بجای اینکه بریزن توی بازار ،تا قیمتها کاهش پیدا کنه و مردم بتونن بخرند ،انبار میکنندتا خراب شود و قیمتهارو افزایش بیشتری بدن،
    باید مسبب اینکار رو اعدام کنند، یاعلی مدد

  • رابی
    0

    قبل از این چند تن گوشت فاسد و آلوده به خورد ملت داده اید؟
    چرا میزان سرطان و بیماری های دیگر در این چند سال اخیر در کشور افزایش چشمگیری داشته؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد