احیای دین، مهمترین هدف نهضت امام حسین(ع)

شور عاشورایی و نوای حسینی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی طنین‌انداز شد

مراسم روضه‌خوانی و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در هشتمین روز از ماه محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شیخ جلیل علی‌نژاد، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه خوزستان و اجرای گروه سرود بین‌المللی زهرائیون خوزستان در شرکت خمیرمایه و الکل رازی برگزار شد.

شور عاشورایی و نوای حسینی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی طنین‌انداز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌نژاد، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه خوزستان در سخنانی در جمع عزاداران حسینی به تبیین جایگاه و اهمیت یادآوری مسئله مرگ در زندگی انسان و همچنین فلسفه و اهداف نهضت امام حسین (ع) پرداخت.

وی با بیان این که در آموزه‌های امام علی (ع) و نهج‌البلاغه یاد مرگ و مرگ‌اندیشی بسیار برجسته دیده می‌شود گفت: یاد مرگ، انسان را از فرورفتن در دام دنیای نکوهیده باز می‌دارد و سرکشی و گردن‌کشی آدمی را مهار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف و انگیزه‌های نهضت عاشورا اظهار کرد: هدف اصلی قیام امام حسین (ع) را می‌توان در احیای دین خلاصه کرد. به طوری که عامل اساسی قیام عاشورا تحریف‌زدایی از دین و کشف افق‌های نوین و حقایق تازه در حوزه معارف دینی محسوب می‌شود.

این مراسم با حضور مهندس نعمت‌الله سبزپوش رئیس هیئت‌مدیره شرکت خمیرمایه و الکل رازی و مدیر حراست هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا فاطمی‌نژاد مشاور فرهنگی مدیرعامل و امام جماعت شرکت و تعدادی از مدیران و پرسنل شرکت، روز یکشنبه 24 تیرماه 1403 در حسینیه سیدالشهداء شرکت برگزار شد.

photo_2024-07-15_21-39-33

photo_2024-07-15_21-39-31

photo_2024-07-15_21-39-29

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    اینا هم دروغ صادقانه رو بعد از اکسین و لوله سازی ادامه میدن البته قطعا زیادتر خواهد شد چون ریس جمهور با جنم دروغ صادقانه اومده

  • علی رضا
    0

    اجرتون با زکریای رازی

  • ناشناس
    0

    زمان کرونا قیمت الکل را چندین برابر کردید ای الکل سازان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد