مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در جمع کارکنان:

کارگران اکسین خالق حماسه‌های بی نظیر هستند/ جمعه پای صندوق های رأی حضور حداکثری خواهیم داشت

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: کارگران اکسین با کار جهادی حماسه هایی را خلق کرده اند که زمینه ساز رشد تولید و سودآری در شرکت و همچنین افزایش صادرات شده اند.

کارگران اکسین خالق حماسه‌های بی نظیر هستند/ جمعه پای صندوق های رأی حضور حداکثری خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی مدیر عامل شرکت در جمع کارکنان و کارگران شرکت فولاد این شرکت در نماز خانه شرکت اظهار کرد: کارگران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با ثبت رکوردهای بی نظیر تولید، حماسه های بزرگی را در زمینه های مختلف خلق کرده اند.

وی افزود: در سال گذشته کارگران اکسین توانستند رکوردهای بی نظیری را در تولید محصولات خلق کنند. همچنین عملکرد فوق العاده ای را در زمینه رشدتولید و رشد سودآوری داشتیم.

محمدی عنوان کرد: کارگران فولاد اکسین با کار جهادی حماسه هایی را خلق کرده اند که زمینه ساز رشد تولید و سودآری در شرکت و همچنین افزایش صادرات شده اند.

وی با بیان اینکه خوزستان درهمه ابعاد نیازمند توسعه است،افزود: با توجه به نقش آفرینی بسیار خوبی که استان خوزستان در اقتصاد کشور دارد باید به این استان و زیرساخت های آن توجه جدی شود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برند فولاد اکسین خوزستان را که یک برند جهانی است را بیشتر جهانی تر کنیم و بتوانیم در بازارهای بیشتری حضور داشته باشیم.

محمدی با تاکید بر حضور حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: انشالله در جمعه پیش رو شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های خواهیم بود و در این زمینه خانواده اکسین نیز مثل همیشه همپای دیگر مردم ایران عزیز اسلامی در انتخابات و پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد