آینده‌ای سبز برای صنایع چوبی ایران

برند «سبز چوب» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی تبریز به نمایش درآمد

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب در حالی روز سه‌شنبه (۲۷ شهریورماه) در تبریز آغاز به کار کرد که غرفه شرکت‌ توسعه نیشکر و صنایع جانبی با نمایش بِرَند «سبز چوب»، به یکی از پربازدیدترین بخش‌های این نمایشگاه تبدیل شده است.

برند «سبز چوب» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی تبریز به نمایش درآمد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این برند ام‌دی‌اف تولید شده از باگاس نیشکر، محصول شرکت لوح سبز جنوب از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر است که به گفته کارشناسان، تحوّلی در صنایع چوب ایران ایجاد کرده است.

برند سبز چوب برخلاف بسیاری از ام‌دی‌اف‌های موجود که از چوب درختان تولید می‌شوند، با بهره‌گیری از باگاس نیشکر تولید می‌شود. این ویژگی نه‌تنها از قطع درختان جلوگیری می‌کند، بلکه در راستای حفاظت از محیط‌زیست نیز گام مهمی به شمار می‌آید.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب در گفتگو با روابط‌عمومی، بر اهمیت حضور در چنین نمایشگاه‌هایی تأکید و آن را فرصتی برای معرفی دستاوردها و نوآوری‌ها به دست‌اندرکاران و متخصصان این حوزه دانست. پژمان چهرازی همچنین بر ضرورت توجه به نیازهای بازار و روندهای نوظهور در صنعت چوب برای هدایت فعالیت‌ها و نوآوری‌های این شرکت تأکید کرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب که فعالان این حوزه از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، خوزستان، مازندران و گیلان حضور دارند، تا ۳۰ شهریور برای بازدید علاقه‌مندان برپا است.

حجم ویدیو: 32.37M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07 | دانلود ویدیو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد