تقدیر از سالم ابوداوود؛ موزه‌ای از دل فرهنگ بومی در کوت عبدالله

در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی در منطقه کوت عبدالله برگزار شد، از آقای سالم ابوداوود به دلیل تأسیس و راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در محل زندگی خود تجلیل شد. این موزه که با هزینه شخصی آقای ابوداوود و با هدف حفظ و نمایش آثار و فرهنگ بومی منطقه به وجود آمده است، نقش مهمی در معرفی فرهنگ و تاریخ محلی به گردشگران ایفا می‌کند.

تقدیر از سالم ابوداوود؛ موزه‌ای از دل فرهنگ بومی در کوت عبدالله

در این مراسم که در محل موزه برگزار شد، حاج خلیل دحیمی، مسئول موزه مردم‌شناسی حمیدیه، رئیس میراث فرهنگی حمیدیه، رئیس میراث فرهنگی کوت عبدالله، قاسم آل کثیر روزنامه‌نگار و فعال میراث فرهنگی، باسم حمادی رئیس مؤسسه میسان، امیر عبیداوی مدیر مؤسسه ریم و دیگر فعالان میراث فرهنگی حضور داشتند. 

حاضران در این مراسم بر اهمیت موزه‌داری و مجموعه‌داری به عنوان یک ظرفیت گردشگری تاکید کردند و نقش این موزه‌ها را در حفظ فرهنگ بومی و جذب گردشگران داخلی و خارجی برجسته دانستند. موزه مردم‌شناسی کوت عبدالله، با به نمایش گذاشتن اشیاء و آثار مربوط به زندگی روزمره و فرهنگ بومی مردم منطقه، فضایی برای آشنایی عمیق‌تر با سنت‌ها و هویت فرهنگی این منطقه فراهم کرده است.

این تجلیل، گامی در راستای ارج نهادن به تلاش‌های افراد بومی همچون آقای ابوداوود است که با سرمایه‌گذاری شخصی خود به حفظ میراث فرهنگی و توسعه گردشگری محلی کمک کرده‌اند. موزه‌های مردم‌شناسی می‌توانند به عنوان نقاط جذاب گردشگری، نقش بسزایی در معرفی فرهنگ‌های محلی ایفا کنند و اقتصاد گردشگری را در مناطق کمتر شناخته شده تقویت نمایند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد