قاضی زاده هاشمی:

کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص در دزفول برطرف می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مقرر شده تا کمبود پزشک متخصص و فوق متخصص در دزفول برطرف شود.

کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص در دزفول برطرف می شود

محسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه افتتاح هفت طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح هفت طرح امروز و همچنین پیشرفت فیزیکی مناسب بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابه یازهرا، بیمارستان زنان و زایمان، بیمارستان تامین اجتماعی و در حال احداث بودن چندین طرح بهداشتی دیگر در دزفول، این شهرستان به یکی از قطب‌های مهم پزشکی تبدیل شده و این روند رو به رشد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دزفول به شهر‌ها و استان‌های مجاور نیز خدمات پزشکی ارائه می‌دهد، افزود: بخش زیادی از هزینه‌های حوزه بهداشت و درمان در دزفول توسط خیران تامین می‌شود؛ بنابراین مسئولیت ما دراین شهرستان زیاد است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص در دزفول نیز گفت: پیگیری‌های متعدد مسئولان موجب شده تا مسئولان درمان در این زمینه قول تامین نیرو بدهند و مقرر شده تا پزشکان فوق تخصص در زمینه سرطان و رادیوتراپی در دزفول افزایش یابند.

قاضی زاده هاشمی درخصوص کمبود نیروی انسانی در دزفول نیز اضافه کرد: در بحث نیروی انسانی تصمیم گیرنده اصلی ما نیستیم چرا که این امر باید از فیلتر سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه عبور کند، اما تاکنون پیگیری‌هایی صورت گرفته و اگر نماینده شهرستان و سایر مسئولان پیگیری‌های خود را افزایش دهند به زودی شاهد رفع کمبود نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دزفول خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت احتکار در زمینه دارو توضیح داد: از آنجایی که همه چیز تحت کنترل و نظارت است و شرکت‌های تولید و پخش دارو و داروخانه‌های سراسر کشور همکاری خوبی با وزارت بهداشت دارند احتمال احتکار در زمینه دارو بسیار کم و انگشت شمار است.

قاضی زاده هاشمی گفت: به طور کلی، در زمینه احتکار دارو و تجهیزات پزشکی مشکل و موارد چندانی در کشور وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد