افزایش فوت ناشی از غرق شدگی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک ماه نخست امسال شاهد افزایش فوت ناشی از غرق شدگی در این استان بودیم.

افزایش فوت ناشی از غرق شدگی در کهگیلویه و بویراحمد

کامروز امینی افزود: 4 مورد فوت ناشی از غرق شدگی طی فروردین ماه سال 98 در پزشکی قانونی استان ثبت شده که از این تعداد 3 نفر مرد و یک نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه دو مورد از این غرق شدگی ها در سیل استان رخ داد، اظهارکرد: از این تعداد غرق شدگی استان دو مورد در شهرستان بویراحمد و دنا و دو مورد در شهرستان گچساران و باشت بوده است که یک مورد در حوضچه و سه مورد در رودخانه رخ داد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فروردین ماه سال 97 فوت ناشی از غرق شدگی 2 مورد بوده که در رودخانه اتفاق افتاده است با این وضعیت طی فروردین سال 98 فوت ناشی از غرق شدگی استان افزایش 100درصدی دارد.

امینی تصریح کرد: 13مورد فوت ناشی از غرق شدگی طی سال 97 در استان داشتیم در حالی که در سال 96 این تعداد 12 مورد بود.

وی نسبت به شنا کردن در رودخانه های استان هشدار داد و عنوان کرد: با توجه به افزایش بارندگی ها در ابتدای امسال و افزایش آب رودخانه ها و اینکه در آستانه فصل گرما قرار داریم مردم و خانواده ها مراقبت های لازم را بعمل آورند و مسئولان و متولیان امر نیز نسبت به ایمن سازی حریم رودخانه ها و نصب علائم هشدار دهند اقدام نمایند تا شاهد حوادث ناگوار غرق شدگی در رودخانه های استان نباشیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بر اساس آخرین سالنامه آماری سازمان پزشکی قانون کشور بطور میانگین تعداد فوتی ناشی از غرق شدگی برحسب جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشور بالاتر بوده و در بین استانهای کشور رتبه نهم را داشتیم.

طبق گزارش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان دارای 1400 رودخانه فصلی و دائمی و دو سد تفریحی شاه قاسم بویراحمد و سد کوثر گچساران است.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد