چگونه در دنیای ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری امن داشته باشیم؟

امروزه علاوه بر اینکه رمزارزها یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند، ترید روزانه و خرید و فروش ارز دیجیتال نیز از جمله بهترین روش‌های کسب درآمد سودمند است. اما این کار سختی‌های خاص خود مانند پیچیدگی استفاده از پلتفرم‌های خارجی یا عدم پشتیبانی آن‌ها از کاربران ایرانی را هم دارد.

چگونه در دنیای ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری امن داشته باشیم؟

در ادامه با ما همراه باشید تا روشی راحت و مطمئن را برای خرید و فروش ارز دیجیتال با شما به اشتراک بگذاریم.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یک نوع دارایی یا پول مجازی با پشتوانه تکنولوژی بلاکچین است. این نوع دارایی برخلاف پول‌های رایج، نه تنها وجود فیزیکی ندارد، بلکه در مدیریت و انتشار آن خبری از دولت‌ها و بانک‌ها نیست و اکوسیستم آن تماما توسط میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا هدایت می‌شود. با این که ارزهای دیجیتال همانند سایر دارایی‌ها نظیر طلا از ثبات کافی برخوردار نیستند، با این حال همین نوسانات و البته آینده روشن آن‌ها به لطف ویژگی‌های مدرن، باعث شده تا یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای تریدرها محسوب شود.

در صورتی که آگاهی و دانش لازم برای معاملات ارز دیجیتال را در اختیار داشته باشید و پیش از انجام این کار به‌خوبی این زمینه را مطالعه کرده باشید، خرید و فروش ارز دیجیتال می‌تواند جیب‌های شما را پر از پول کند. امنیت بسیار بالای ارزهای دیجیتال در برابر واسطه‌هایی مانند بانک‌ها و موسسات، عدم مدیریت دولت‌ها روی این دارایی و کوتاه بودن دست برترین هکرهای دنیا برای نفوذ به سیستم بلاکچین این رمزارزها،‌ همه و همه ارزهای دیجیتال را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری و ترید تبدیل کرده است.

چه مشکلاتی برای خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی وجود دارد؟

از جمله بزرگ‌ترین موانع فروش و خرید ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی، وجود تحریم‌های مالی است. بنابراین هر شخصی در کشور ایران قادر نیست به صورت مستقیم از صرافی‌های بین‌المللی ارز دیجیتال خریداری کند. همچنین وجود تحریم‌ها باعث شده تا در صورت شناسایی آی‌پی کاربران ایرانی در صرافی‌های بین‌المللی، این ریسک همیشه وجود داشته باشد که حساب کاربری شخص به سرعت مسدود و تمام دارایی‌های او در صرافی بلوکه شوند.

اگر بتوانید تمامی موانع از جمله انتقال پول به صرافی‌های مطرح بین‌المللی را هم از راه بردارید، مشکل بعدی، احراز هویت در این پلتفرم‌ها است. معمولا برای انجام احراز هویت در صرافی‌های خارجی یا مدارک ایرانی‌ها قابل قبول نیست یا انجام آن مدت‌ها طول می‌کشد. با این حال باز هم به دلیل تحریم‌ها، در صورتی که احراز هویت هم انجام دهید، ممکن است همیشه زیر ذره‌بین قرار بگیرید و ریسک مسدود شدن حساب کاربری همیشه وجود خواهد داشت.

 

IMG_20220206_152719_779

راه حل خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

با همه مشکلات و موانعی که برای خرید و فروش رمزارز در پلتفرم‌های خارجی وجود دارد، بنابراین بهترین گزینه این است تا از صرافی ایرانی و معتبری استفاده کنید که بهترین پشتیبانی را با کمترین کارمزد و بدون هیچ دردسری، برای خرید و فروش ارز دیجیتال در اختیارتان قرار می‌دهد.

زمانی که شما بتوانید به‌ راحتی ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید یا بفروشید، طیف وسیعی از موقعیت‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت که کسب درآمد از آن‌ها فقط گوشه‌ای از ماجراست. انجام بدون دردسر معاملات در سطح بین‌المللی، انتقال دارایی بدون هیچ حد و مرزی، خرید بی‌دغدغه محصولات و سرویس‌های اینترنتی، درآمد ارزی بدون درنظر گرفتن موقعیت مکانی، سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی و حتی پرداخت برای هزینه‌های سفر و تحصیل، از جمله مواردی هستند که اگر بتوانید به‌راحتی ارز دیجیتال بخرید و بفروشید، امکان‌پذیر خواهند بود.

اما برای خرید و فروش راحت و بدون دردسر ارزهای دیجیتال چه راهی وجود دارد؟ ما به شما سایت نیک ‌پرداخت را معرفی می‌کنیم. نیک پرداخت یکی از شناخته‌ شده‌ترین و قدیمی‌ترین سایت‌های ارزی آنلاین حال حاضر کشور است که خدمات راحت خرید و فروش رمزارز را در اختیار شما قرار می‌دهد. هر ارز دیجیتال مهمی که در دنیا معامله می‌شوند و مورد نظر شماست، با امنیت کامل و از همه مهم‌تر، به صورت پرداخت ریالی با کارت بانکی، در این پلتفرم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کدام ارزهای دیجیتال در نیک پرداخت قابل خرید و فروش هستند؟

تقریبا تمامی ارزهای دیجیتال را می‌توانید در نیک پرداخت خریداری کنید یا بفروشید. نه تنها ارزهای دیجیتال مشهور با حجم معاملات بالایی نظیر بیت کوین، اتر یا ریپل در فهرست شما آماده خرید و فروش هستند، بلکه می‌توانید از بایننس کوین گرفته تا دوج کوین، شیبا، کاردانو و غیره را در پلتفرم نیک پرداخت خود سفارش دهید یا بفروشید. انجام سفارش‌ها در این سایت زیر ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و محدودیتی برای حجم سفارش وجود ندارد.

البته نیک پرداخت علاوه بر خرید و فروش ارز دیجیتال، امکان خرید کیف پول سخت‌افزاری را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. کیف پول ارز دیجیتال، از مهم‌ترین ابزاری است که هر سرمایه‌گذار یا تریدر رمزارز باید در اختیار داشته باشد. کیف پول‌های نرم‌افزاری زیادی برای موبایل و رایانه‌های شخصی وجود دارند. با این حال امن‌ترین روش‌ نگهداری از ارز دیجیتال، استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری است. شما می‌توانید با کمک نیک پرداخت، با مناسب‌ترین قیمت ممکن یک کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger) خریداری کنید.

همچنین یکی از نیازهای کاربران پس از خرید یا فروش ارزهای دیجیتال خود، نقد کردن ارزهای دیجیتال به ریال است. مخصوصا اگر از جمله تریدرها، سرمایه‌گذاران یا یک فرد عادی هستید که نمی‌خواهید با موانع نقد کردن آن و دردسرهای آن دست و پنجه نرم کنید. خبر خوب این است که نیک پرداخت این ویژگی را هم برای‌تان فراهم کرده است تا بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری که در اختیار دارید را به‌سادگی و با بالاترین سرعت ممکن، به ریال تبدیل و به حساب‌تان واریز کند.

IMG_20220206_152722_129

مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟

کافی است در نیک پرداخت یک حساب کاربری بسازید یا در صورت در اختیار داشتن حساب کاربری، وارد اکانت خود شوید. سپس باید ایمیل و تلفن همراه خود را تایید کنید. برای خرید ارزهای دیجیتال نیاز است تا این موارد را تکمیل کنید. سپس در حساب کاربری خود وارد قسمت خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال می‌شوید. در نهایت با انتخاب نوع رمزارز، مقدار مورد نیاز به صورت ریالی یا درصدی و ارائه آدرس عمومی کیف پول خود، می‌توانید سفارش‌تان را نهایی کنید.

ارزهای دیجیتال حالا یکی از مهم‌ترین اکوسیستم‌های اقتصادی حال حاضر دنیا محسوب می‌شوند. اما این تازه اول راه رمزارزهاست و اهمیت آن‌ها روز‌به‌روز در حال افزایش است. بنابراین وجود راهی بی‌دردسر برای خرید و فروش ارز دیجیتال و نقد کردن بدون دغدغه آ‌ن‌ها، نباید جزو مشکلات روزمره شما به عنوان یک تریدر یا سرمایه‌گذار باشد. نیک پرداخت با پشتیبانی تمام وقت، دسترسی ساده و محیط کاربری آسان، بهترین گزینه شما برای خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد