لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

معاملات امن، آسان و کم‌هزینه‌ی ارزهای دیجتالی مهم‌ترین چیزهایی‌ست که پیش از ورود به بازار کریپتوکارنسی ذهن هر کاربری را به خود مشغول می‌کند. کاربران داخلی برای انتخاب یک صرافی آنلاین رمز ارز، گزینه‌های ایرانی و خارجی متعددی را پیش‌رو دارند. تجربه‌ی تلخ همین کاربران در سال ۹۶ با بسته شدن حساب کاربری تعداد زیادی از کاربران ایرانی در صرافی رمز ارز Bittrex تمایل کاربران ایرانی به صرافی ارز دیجیتال داخلی را بیشتر کرد.

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

برای افراد تازه وارد به حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی معتبر با رابط کاربری آسان که امکانات مورد نیاز برای معاملات را در اختیار کاربرانش قرار بدهد بیش از هر چیزی اهمیت دارد. اما درحال حاضر بیش از ۳۰ صرافی رمز ارز ایرانی وجود دارد و انتخاب یک گزینه را برای کاربران دشوار می‌کند.

 

چالش اصلی در مورد صرافی های ارز دیجیتال داخلی

بخصوص اینکه با توجه به خلاهای قانونی جمهوری اسلامی در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال، هنوز هیچ موسسه‌ای موفق به دریافت مجوز رسمی و قانونی خرید و فروش ارز دیجیتال نشده است. با این شرایط احتمالا اطمینان به یک صرافی دشوارتر و انتخاب یک گزینه با حساسیت بیشتری انجام می‌شود.

در این مقاله با کنار گذاشتن گزینه‌های خارجی صرافی ارز دیجیتال، نگاهی به معتبرترین صرافی‌های ایرانی برای تبادل و معامله رمز ارز می‌اندازیم.

ویژگی های یک صرافی رمز ارز مطمئن و مناسب

عوامل مختلفی تعیین‌کننده‌ی قدرت و کیفیت خدمات یک صرافی آنلاین هستند. کاربران حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال و کسانی که نمی‌توانند به صرافی‌های ایرانی بطور کلی اعتماد کنند معمولا به سراغ صرافی‌های خارجی مثل کوینکس، بایننس یا کوکوین می‌روند اما اگر قصد دارید یک صرافی ارزهای دیجیتال را از گزینه‌های داخلی انتخاب کنید باید چند معیار را در نظر بگیرید:

  • مبلغ یا درصد کارمزد معاملات
  • حجم معاملات صرافی
  • وضعیت امنیت وبسایت
  • رابط کاربری ابزارهای صرافی آنلاین
  • سقف مبلغ واریز و یا برداشت رمز ارز
  • قدمت و سابقه فعالیت صرافی
  • پشتیبانی و خدمات موبایلی

با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها بعنوان معیارهایی برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال به سراغ معرفی چند صرافی معتبر داخلی می‌رویم.

صرافی والکس

این صرافی بخش قابل توجهی از کاربرانی که علاقمند به خرید و فروش ارز دیجیتال هستند را به خود اختصاص داده. دارایی‌های شما را بصورت امن و در کیف پول‌های سرد نگهداری می‌کند. برای امنیت بیشتر کاربران از تایید هویت دوعاملی استفاده می‌کند و احراز هویت را در زمان کوتاهی انجام می‌دهد.

والکس با پشتیبانی از قابلیت حد سود و ضرر امکان اتصال به ربات‌های معامله‌گر را نیز فراهم کرده است. صرافی والکس رابط کاربری بسیار روان و مناسبی داشته و از لحاظ ظاهری کاربران خود را سردرگم نمی‌کند. امکان استفاده از دو بازار پایه تومان و پایه تتر برای معامله‌گران حرفه‌ای از دیگر ویژگی‌های مثبت این صرافی است.

به تازگی نیز اپلیکیشن اندروید و iOS این صرافی نیز در دسترس کاربران قرار گرفته و دسترسی به حساب‌ها را ساده‌تر از پیش کرده است. در کنار تمامی مزایایی که از این صرافی عنوان کردیم، معایبی همچون طولانی بودن زمان برداشت ریالی و بالا بودن نرخ کارمزد معاملات احتمالا از ویژگی‌های منفی این صرافی بحساب می‌آید.

غعفغعفغع

 

صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

اکسکوینو یک پلتفرم جامع رمز ارزها است که بعنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده‌ی کیف پول رمز ارز در ایران با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری فعالیت می‌کند. این مجموعه با سابقه ۵ ساله در این حوزه و با بهره‌مندی از متخصصان و نخبگان این عرصه عملکرد بسیار خوبی بعنوان یک صرافی ارزهای دیجیتال داشته است.

صرافی اکسکوینو برای امنیت بیشتر دارایی‌های کاربرانش از کیف پول سرد و احراز هویت دو  عاملی استفاده می‌کند. بعلاوه در صورت ملی شدن اینترنت نیز با توجه به مجوزهای دریافت شده، این مجموعه مدعی‌ست که هیچ مشکلی برای معاملات و دارایی‌های کاربران بوجود نخواهد آمد.

8ع88

رابط کاربری وبسایت و اپلیکیشن‌های اکسکوینو ساده و برای هر سطحی از کاربران قابل قبول است.

در پلتفرم اکسکوینو بیش از ۱۳۰ رمز ارز را می‌توانید با حجم معاملات بالا معامله کنید و کارمزد ثابتی را نیز برای تبدیل هر رمز ارز بپردازید. در پلتفرم اکسکوینو، کارمزد تبدیل هر رمزارز به رمزارز دیگر همواره 0.2 درصد است.

در کنار تمامی این ویژگی‌ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و روش‌های مختلف پاسخگویی به نیازهای کاربران از ویژگی‌های مثبت این صرافی آنلاین است.

تنوع صرافی‌هایی که معامله ارز دیجیتال را برای کاربران ایرانی فراهم می‌کنند کم نیست. علاوه بر مواردی که در بالا به معرفی امکانات و مزایای آن‌ها پرداختیم مجموعه‌های دیگری همچون آبان‌تتر، بیت پین، تبدیل، اکسیر یا اوکی اکسچنج نیز عملکرد خوبی را در این بازارها به نمایش گذاشته‌اند.

انتخاب یک پلتفرم دلخواه با توجه به انتظارات کاربران و نوع فعالیت‌ آن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند متفاوت باشد. پس از بررسی گزینه‌های مختلف پیش‌رو، انتخاب شما کدام صرافی آنلاین است؟

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد