رشد یک میلیونی قیمت سکه/ ورق بازار طلا برگشت؟

افزایش قیمت دلار، تاثیر خود را بر بازار طلا و سکه هم گذاشت و هم قیمت طلا رشد کرد و هم قیمت سکه. اما میزان رشد قیمت در چه حد بود؟

رشد یک میلیونی قیمت سکه/ ورق بازار طلا برگشت؟

قیمت طلا امروز ۳۱ اردیبهشت ماه به گرمی دو میلیون و ۵۸۹ هزار تومان رسید. این در حالی است که سکه روز قبل یک کانال پایین‌تر از این مبلغ معامله شده بود.

قیمت هر مثقال طلا که در چند روز گذشته وارد کانال ۱۰ میلیون تومان شده بود، امروز کانال ۱۱ میلیون تومان را پس گرفت و به ۱۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا و سکه امروز 31 اردیبهشت 1402

قیمت سکه با کمی افزایش خود را به کانال ۳۲ میلیون تومان نزدیک کرد و به ۳۱ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی هم که از کف کانال ۲۷ میلیون تومان فاصله گرفت و به ۲۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه هم ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد و ربع سکه هم یک کانال به بالا برگشت و قیمت آن به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه گرمی هم با کمی افزایش به ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد که بیشترین رشد قیمت مربوط به سکه امامی بود که ظرف یک روز یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رشد کرد.

روند قیمت طلا و سکه در حالی امروز صعودی بود که قیمت دلار هم از مسیر کاهشی خود برگشت و دوباره وارد کانال ۵۲ هزار تومان شد. معامله‌گران دلار معتقدند که محدوده حمایتی دلار رقم ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و اگر دلار بتواند خود را برای چند روز بالای این محدوده نگه دارد احتمال افزایش قیمت وجود دارد. اما اگر دلار مجددا این محدوده قیمتی را از دست بدهد، احتمال ریزش و برگشت آن به یک یا دو کانال پایین‌تر وجود دارد.

فعلا بازار طلا و سکه چشم‌ به بازار ارز دوخته تا سرنوشت این بازار هم مشخص شود.

پیش از این گزارش‌ها حاکی از ثبات قیمت در بازار طلا و سکه در هفته جاری بود و برخی از معامله‌گران به مردم پیشنهاد می‌کردند که این روزها زمان خوبی برای ورود به بازار است. اما روند صعودی قیمت ارز و طلا مجددا آغاز شده و باید دید این روند افزایشی متوقف می‌شود یا به گفته کارشناسان بازار ارز در حال استراحت بوده است.

منبع: تجارت نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مجید
    0

    همه اش کار خودشونه ...
    دقیقا زمانی که طرح های فروش خودرو شروع میشه ، بورس سراسر قرمز میشه و طلا و دلار پایین میاد که مردم فرار کنن به سمتی که دولت می خواد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد