خرید سی پی ارزان از موجو شاپ

همانطور که می دانید بازیکنان کالاف دیوتی موبایل در ایران نیاز دارند تا خرید سی پی کالاف را از سایت های معتبر انجام دهند. به همین منظور در این مطلب می خواهیم بهترین سایتی که می توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به آن مراجعه کنید را به شما معرفی کنیم.

خرید سی پی ارزان از موجو شاپ

برای پیدا کردن یک سایت مناسب باید به چند فاکتور مهم توجه کرد. برای برخی از بازیکنان کالاف دیوتی موبایل، قیمت بسته های سی پی بسیار اهمیت دارد. بنابراین انتخاب اول آن ها سایتی است که سی پی کالاف دیوتی را با ارزان ترین قیمت به فروش برساند. پیشنهاد ما به شما فروشگاه معتبر موجو شاپ می باشد.

سایت موجو شاپ تمامی بسته های سی پی کالاف دیوتی موبایل را با پایین ترین قیمت و کمترین سود ممکن برای گیمر های این بازی هیجان انگیز فراهم کرده است. بنابراین هر بازیکن بدون هیچگونه نگرانی با تضمین بهترین قیمت در بین فروشگاه های متفرقه می توانند خرید سی پی کالاف دیوتی خود را به موجو شاپ بسپارد. در ادامه ویژگی های بی نظیر این فروشگاه را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

 

محبوب ترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

فروشگاه معتبر موجو شاپ یکی از قدیمی ترین سایت هایی می باشد که به صورت تخصصی محصولات بازی های ویدیویی را به مشتریان در داخل ایران عرضه می کند. معروف ترین گیم آنلاین که طرفداران زیادی در ایران و سر تا سر دنیا دارد کالاف دیوتی موبایل می باشد. در سایت موجو شاپ آیتم های درون بازی از بسته های سی پی گرفته تا بتل پس های مختلف و پک های پرایم موجود هستند. شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از این سایت ثبت سفارش کنید.

تیم توانمند موجو شاپ با سابقه چندین ساله خود در این زمینه بهترین خدمات را به بازیکنان ارائه می کند. شما می توانید با خیال راحت خرید خود را ثبت کرده و سی پی های خود را در بازی خرج کنید. بسته های سی پی در سایت موجو شاپ به دو صورت معمولی و زمانبر در اختیار خریداران قرار می گیرند. بسته های معمولی از تعداد 80 سی پی شروع شده و تا 10800 سی پی موجود هستند. همچنین این بسته ها را می توان به صورت فوری نیز ثبت سفارش کرد.

یعنی شما هنگام تکمیل کردن فرم مشخصات در زمان خرید از سایت، با فعال کردن گزینه سفارش فوری، سفارش خود را در اولویت انجام ثبت می کنید. یعنی بعد از پرداخت و دریافت سفارش شما توسط تیم موجو شاپ، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل شما به عنوان اولین سفارش برای حساب بازی شما شارژ می شود.

این ویژگی در سایت موجو شاپ باعث شده تا افرادی که برای تحویل سفارش خود عجله دارند، خیلی سریع به سفارش خود برسند. زیرا در مواقعی محصولی که بازیکنان قصد فعال کردن آن را دارند تایم کمی در اکانت آن ها موجود می باشد.

خرید سی پی زمانبر از موجو شاپ

در فروشگاه موجو شاپ بسته های سی پی زمانبر نیز با ارزان ترین قیمت برای مشتریان انجام می شوند. این بسته ها در تعداد 880 سی پی، 2400 سی پی، 5000 سی پی و همچنین 10800 سی پی داخل سایت موجود هستند. بسته های زمانبر با قیمت های استثنایی در فروشگاه موجو شاپ به فروش می رسند. معمولا بازیکنان کالاف دیوتی برای فعال کردن جوایز داخل گردونه بسته های سی پی زمانبر را سفارش می دهند. زیرا هزینه ای که برای این تعداد سی پی پرداخت می کنند کاملا ارزش صبر کردن را دارد. بنابر این خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل چه به صورت زمانبر و چه از بسته های فوری، پیشنهادی مقرون به صرفه و بی نظیر برای گیمر ها به شمار می رود.

2

 

سریع ترین سایت تحویل سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازیکنانی که خرید سی پی کالاف دیوتی را در سایت موجو شاپ انجام می دهند، این فروشگاه در کمترین زمان ممکن سفارش سی پی آن ها را به اکانت بازی واریز می کند. چرا که دغدغه بسیاری از مشتریان این است که سفارش سی پی را در مدت زمان کم تحویل گرفته و در بازی خود از مزایای آن استفاده کنند. فروشگاه موجو شاپ نیز این موضوع را در نظر گرفته و تلاش می کند تا تمام مشتریان با رضایت کامل خرید خود را انجام داده و تحویل بگیرند.

آموزش خرید سی پی از سایت موجو شاپ

  1. ابتدا مرورگر خود را باز کرده و آدرس Mojoshop.ir را وارد کنید.
  2. در صفحه اصلی سایت، تمامی دسته بندی ها برای محصولات بازی های مختلف قابل مشاهده هستند. شما می توانید با کلیک بر روی دسته بندی خرید سی پی بازی کالاف دیوتی، بسته های مختلف را انتخاب کنید.
  3. پس از انتخاب بسته مورد نظر روی آن کلیک کنید. در صفحه جدید قیمت محصول، توضیحات و نکات خرید را مطالعه کنید.
  4. در ادامه بر روی افزودن به سبد خرید بزنید.
  5. در مرحله بعدی صفحه ارسال مشخصات و پرداخت برای شما باز می شود. شما علاوه بر اطلاعات هویتی به ایمیل متصل به بازی و رمز اکتیویژن جهت خرید سی پی احتیاج دارید. توجه داشته باشید که اطلاعات باید کاملا صحیح وارد شوند تا سفارش شما در سریعترین زمان ممکن تکمیل شود.
  6. بعد از وارد کردن اطلاعات، گزینه ای برای شما در انتها قرار گرفته که می توانید سفارش سی پی کالاف خود را به سفارش فوری تبدیل کنید. در این صورت فارغ از زمان ثبت خرید، سفارش شما در اولویت شارژ و بالاتر از هر سفارش دیگری قرار می گیرد.
  7. در آخر با زدن گزینه ثبت سفارش به درگاه پرداخت هدایت می شوید. لازم به ذکر است که برای خرید آنلاین از درگاه باید رمز دوم پویا برای حساب بانکی شما فعال باشد.
  8. در نهایت با پرداخت هزینه سفارش، پیامکی حاوی شماره سفارش شما از طرف سایت به شماره تماسی که وارد کردید ارسال می شود.

 

معتبر ترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای اینکه بازیکنان بتوانند به یک فروشگاه اینترنتی اطمینان کرده و خرید خود را ثبت کنند باید به عوامل مختلفی توجه کنند. اولین مورد نماد اعتماد الکترونیک می باشد. سایت موجو شاپ اینماد مخصوص به خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده و اطلاعات این فروشگاه کاملا در سایت اینماد ثبت شده است و برای خریداران قابل مشاهده می باشد. به طور کلی اینماد یک مجوز قانونی است که به مشتریان این اطمینان را می دهد که فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارند کاملا معتبر بوده و هیچ مشکلی برای آن ها به وجود نمی آید. شما با مراجعه به صفحه اصلی سایت موجو شاپ در پایین صفحه می توانید این نماد را ملاحظه کرده و با کلیک کردن روی آن اطلاعات لازم در رابطه با موجو شاپ را دریافت کنید.

پشتیبانی خرید سی پی کالاف از موجو شاپ

یکی از مزیت های ویژه در سایت معتبر موجو شاپ که باعث شده مشتریان آن رضایت صد در صدی از خرید خود داشته باشند، پشتیبانی فعال به صورت لحظه ای می باشد. بازیکنان کالاف دیوتی موبایل بعد از ثبت سفارش در سایت موجو شاپ پیامکی از طرف سایت دریافت می کنند و می توانند با استفاده از کد سفارش مخصوص به خود، خرید را پیگیری کنند. تیم پشتیبانی موجو شاپ حتی در ساعات خارج از تایم اداری هم پاسخگوی مشتریان هستند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فردین محمد ی
    0

    کالاف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد