شرط کارت پایان خدمت برای اخذ مجوز کسب و کار حذف شد

وزیر اقتصاد گفت: بر اساس قانون بهبود محیط کسب و کار دولت مکلف شده بود شرایط سخت و دشوار و غیر ضروری را از مجوز‌های کسب و کار که مصوبه هیات وزیران را داشت، بردارد و کار را برای فعالین اقتصادی تسهیل کند.

شرط کارت پایان خدمت برای اخذ مجوز کسب و کار حذف شد

احسان خاندوزی اظهار داشت: طبق مصوبه هیأت دولت از امروز تمامی دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند و معافیت تحصیلی دارند می‌توانند مجوزات کسب و کار دریافت کنند و فضای بازی برای بازار کار دانشجویان هم امروز فراهم شد.

وی گفت: طبق مصوبه هیأت دولت از امروز تمامی دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند و معافیت تحصیلی دارند می‌توانند مجوزات کسب و کار دریافت کنند و فضای بازی برای بازار کار دانشجویان هم امروز فراهم شد.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون بهبود محیط کسب و کار دولت مکلف شده بود شرایط سخت و دشوار و غیر ضروری را از مجوز‌های کسب و کار که مصوبه هیات وزیران را داشت، بردارد و کار را برای فعالین اقتصادی تسهیل کند.

وی ادامه داد: امروز در هیات وزیران اولین مصوبه حذف شرایط سخت و دشوار مصوب شد. طبق مصوبه امروز ۱۵ مورد از مصوبه پیشین دولت‌های قبل حذف شد و راه برای فعالین اقتصادی باز شد.

خاندوزی افزود: مجوز‌های دفاتر خدمات مسافربری و گردشگری حداقل سن، سابقه، مدرک، مساحت دفتر و عبارت محل مناسب که می‌توانست برای فعالین اقتصادی سلیقه‌ای مانع ایجاد کند حذف شد و همچنین برای مجوز‌های راهنمای گردشگری حداقل سن و سابقه حذف شده است.

وی تاکید کرد: همچنین برای دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند و معافیت تحصیلی دارند از این پس همه مجوزات کسب و کار را دریافت می‌کنند. بر اساس مصوبات پیشین دولت‌های کارت پایان خدمت برای دریافت مجوز‌ها لازم بود که این مسئله امروز لغو شد و فضای بازی برای بازار کار دانشجویان هم امروز فراهم شده است.

منبع: برنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد