آبرسان و مرطوب کننده؛ کدام بهتر است؟

این روزا کمتر کسی رو می‌بینیم که یک روتین پوستی ساده رو هم نداشته باشه. تقریباً همه به اهمیت مراقبت از پوست پی بردن.

آبرسان و مرطوب کننده؛ کدام بهتر است؟

حتماً می‌دونین که دهیدراته و خشک بودن پوست چقدر می‌تونه آسیب‌زا باشه؛ به همین دلیله که هیدراته نگه داشتن پوست مهم‌ترین بخش یک روتین پوستی محسوب می‌شه. خب این کار رو کدوم محصولات آرایشی وبهداشتی انجام می‌دن؟ آبرسان و مرطوب کننده. توی این مقاله می‌خوایم تفاوت‌های این دو تا محصول پرطرفدار رو بررسی کنیم و ببینیم که کدوم یکی برای پوست ما مناسب‌تره. تازه بهترین برندهای خارجی مرطوب کننده و آبرسان و نحوه خریدشون رو هم بهتون معرفی می‌کنیم؛ پس تا آخرمقاله با ما همراه باشین.

تفاوت آبرسان و مرطوب کننده

کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده باعث هیدراته شدن پوست و جلوگیری از خشکی اون می‌شن؛ به همین دلیل خیلی از افراد تفاوت این دو تا محصول رو نمی‌دونن. این در حالیه که مرطوب‌کننده‌ها و آبرسان‌ها عملکردی متفاوت از هم دارن و نمیشه گفت جایگزین همدیگه هستن. در ادامه‌ی مقاله این دو تا محصول رو بصورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

کرم آبرسان

کرم آبرسان نوعی محصول بهداشتیه که باعث جذب رطوبت به پوست و جلوگیری از تبخیر رطوبت و خشک شدن پوست می‌شه. در ساخت این کرم‌ها از ترکیباتی مثل عسل، اسید هیالورونیک و آلوئه‌ورا استفاده می‌کنند که خاصیت جذب رطوبت هوا رو دارن. البته جذب رطوبت به خودی خود کافی نیست. اگه رطوبت پوست تبخیر بشه، پوست به سرعت خشک می‌شه و زمینه برای ایجاد چین و چروک فراهم میشه. خوشبختانه آبرسان می‌تونه رطوبت پوست رو حفظ و از خشکی اون جلوگیری کنه.

کرم مرطوب کننده

مرطوب‌کننده‌ها نوع دیگه‌ای از محصولات مراقبت پوستی هستن که پوست رو نرم و مرطوب نگه می‌دارن. آبرسان و مرطوب کننده هردو از خشکی پوست جلوگیری می‌کنن؛ اما مرطوب‌کننده‌ها بر پایه مواد روغنی ساخته میشن و غلیظ تر از آبرسان‌ها هستن. تفاوت دیگه‌ی آبرسان و مرطوب کننده اینه که آبرسان‌ها رطوبت موجود در فضای اطراف رو جذب پوست می‌کنن درحالی که مرطوب‌کننده‌ها با حفظ چربی پوست، رطوبتش رو حفظ می‌کنن و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شن.

مای سفورا عکس 2 - تصویر 2

بهترین کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده

حالا که تفاوت کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده رو متوجه شدیم، وقتشه که به معرفی بهترین برندهای آبرسان اصل و مرطوب‌ کننده اورجینال بپردازیم. یادمون باشه که مراقبت از پوست موضوعی نیست که بشه ازش سرسری گذشت؛ به همین دلیل انتخاب بهترین کرم آبرسان و مرطوب کننده ارزش وقت گذاشتن رو داره. دراین بخش از مقاله بهترین برندهای مرطوب‌کننده و آبرسان رو بهتون معرفی می‌کنیم.

کرم مرطوب کننده سراوی

کرم مرطوب کننده سراوی یکی از بهترین مرطوب‎‎کننده‌های موجود در بازاره که به دلیل بافت سبک و ترکیبات بدون روغنش یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصرف روزانه به حساب میاد. این کرم به دلیل وجود ترکیبات حاوی هیالورونیک اسید، خاصیت آبرسانی هم داره و پوست رو کاملاً هیدراته می‌کنه.

کرم روز اسمارت کلینیک

مرطوب کننده روز اسمارت کلینیک یک از کرم‌های محبوب بین مردمه که علاوه بر مرطوب و شاداب نگه داشتن پوست خاصیت ضد پیری داره و از بروز چین چروک جلوگیری می‌کنه. همچنین به دلیل وجود ترکیبات SPF این مرطوب کننده از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کنه. خلاصه اینکه با انتخاب مرطوب‌کننده اسمارت کلینیک، می‌تونین با یک تیر چند نشون بزنید!

کرم مرطوب‌ کننده پوست خشک بایودرما

اگه پوست خشکی دارین، استفاده از آبرسان و مرطوب کننده براتون حیاتیه! مرطوب‌کننده بایودرما با بافت غنی که داره رطوبت پوست رو حفظ می‌کنه. این کرم همچنین خاصیت ضدالتهابی داره و برای پوست‌های حساس و خشک یک محصول مناسب محسوب می‌شه. ماندگاری بالای این مرطوب‌کننده هم یکی دیگه از خصوصیاتیه که باعث محبوبیت اون شده.

مای سفورا عکس 3 - تصویر 3

آبرسان 100 ساعته کلینیک

یکی از کارآمد ترین آبرسان‌های موجود در بازار آبرسان 100ساعته کلینیک اصله که سرشار از مواد مغذی، هیالورونیک اسید و ویتامین‌های E و C هست. قدرت جذب رطوبت و دوام این آبرسان باعث شده توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه.

آبرسان دراماتیکالی کلینیک

آبرسان دراماتیکالی کلینیک یک محصول دوکاره‌ست که هم نقش آبرسان و هم پرایمر رو بازی می‌کنه. این کرم در دو نوع مخصوص پوست چرب و خشک توی بازار موجود هست و خاصیت آبرسانی و حفظ رطوبت بالایی داره.

آبرسان و مرطوب کننده اصل را از کجا بخریم؟

حالا که با خواص و ضرورت کرم‌های آبرسان و مرطوب‌ کننده و بهترین برندهای آبرسان و مرطوب کننده اصل آشنا شدیم، بهتره در خریدشون دقت به خرج بدیم؛ چون بازار پر از محصولات فیکه و یک کرم آرایشی تقلبی می‌تونه آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پوستتون بزنه. کرم‌های اورجینال آبرسان و مرطوب کننده رو می‌تونید با خیال راحت از مای سفورا تهیه کنین.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد