در اولین روز مهر؛ تتر با دلار در یک خط ایستاد

قیمت دلار در شروع معاملات هفته ابتدایی مهر بدون تغییر و با نوسان محدود ۵۰ تومانی بازگشایی شد. امروز قیمت تتر با دلار در یک خط ایستاد و نرخ ارز در مرکز مبادله افزایشی شد.

در اولین روز مهر؛ تتر با دلار در یک خط ایستاد

قیمت دلار امروز با تلرانس ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی در نیمه پایینی کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد و با قیمت تتر در یک خط ایستاد. امروز قیمت درهم نیز رشد محدودی داشت. به نظر می‌رسد روند الاکلنگی دلار در منطقه فعلی و نوسان محدود دلار حاصل ارزپاشی و سیاست نهاد تصمیم‌گیر برای تثبیت قیمت دلار است.

Screenshot 2024-09-22 at 11.58.52 AM

 

معامله‌گران معتقدند در مقطع زمانی حساسی قرار داریم و اخبار مربوط به انتخابات آمریکا و مسائل هسته‌ای ایران و سفر قریب الوقوع گروسی تا حدودی کار سیاست‌گذار را سخت کرده است. آنها می‌گویند ممکن است بازارساز در حال نوسانگیری باشد و همین موضوع برخی معامله‌گران را دست به عصا کرده است، تا در روند رفت و برگشتی بازار ارز نقره داغ نشوند.

تحلیلگران بازارهای مالی کف قیمت دلار را نیمه کانال هشتم کریدور پنجم عنوان می‌کنند و سقف این اسکناس را کانال دوم از کریدور ششم می‌دانند. آنها معتقدند در صورتی که قیمت از این محدوده خارج شود می‌توان راجع به صعودی یا نزولی بودن قیمت دلار صحبت کرد.

دلار در مرکز مبادله گران شد

قیمت درهم امروز با رشد ۱۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۲۷۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر در سطح ۵۹ هزار و ۳۰۰ تومانی در حال معامله است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۹ هزار تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۲۶۰ تومانی ایستاد و افزایش ۳۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۵۴۹ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۲۶۴ تومانی عرضه شد و بیش از ۱۰۰ تومان گران شد.

منبع: تجارت نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد