نماینده مجلس: تعطیلی پنجشنبه به ضرر اقتصاد کشور تمام خواهد شد

یک عضو کمیسیون اقتصادی کشور گفت: مجلس صددرصد با تعطیلی روز پنجشنبه مخالف است. هرگونه تعطیلی در روز پنجشنبه به ضرر اقتصاد کشور تمام خواهد شد.

نماینده مجلس: تعطیلی پنجشنبه به ضرر اقتصاد کشور تمام خواهد شد

هادی محمدپور درباره افزایش تعطیلات آخر هفته است، عنوان کرد: دو موضوع تعطیلی شنبه و  تعطیلی پنجشنبه مطرح شده است؛ باتوجه به این که از ابعاد دینی و اعتقادی مراجع نسبت به این مسئله اعلام نظر کرده‌اند و شورای محترم نگهبان هم نظرش را اعلام کرده است، قاعدتا تعطیلی شنبه کأن لم یکن شده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این‌که بیاییم پنجشنبه را تعطیل اعلام کنیم، با توجه به این‌که جمعه هم عملاً تعطیل است و بسیاری از کشورهای دنیا هم شنبه و یکشنبه را به عنوان تعطیلات رسمی دارند، یعنی عملاً چهار روز را تعطیل اعلام می‌کنیم.

وی تاکید کرد: مجلس صددرصد با تعطیلی پنجشنبه مخالف است، گرچه بعضی از کمیسیون‌ها مانند کمیسیون اجتماعی اظهارنظری در این خصوص داشته‌اند، اما اگر خواستار رشد اقتصادی در کشورمان باشیم، در حوزه معیشت مردم، صادرات و واردات و معادلات بین‌المللی، داخلی و خارجی رصدی داشته باشین متوجه می‌شویم که ما نیاز به یک فضای باز بانکی برای معاملات خاص داریم.

محمدپور خاطرنشان کرد: بنابراین به نظر می‌آید تعطیلی پنجشنبه به ضرر اقتصاد کشور تمام خواهد شد.

وی در خصوص این‌که در قانون اساسی جمعه به عنوان روز تعطیل رسمی عنوان شده است، نه روزهای دیگر که مشکلی برای افزایش تعطیلات وجود داشته باشد، گفت: بله، در قانون جمعه تعطیل اعلام شده است. ما هم اعتقادمان به همین است ولی پیشنهادات از جوانب مختلف مطرح شده دولت هم لایحه داده و در مجلس هم بعضی از کمیسیون‌ها پیگیر تعطیلات بودند، ولی به نظر می‌آید هیچ‌گونه تغییری در سیستم تعطیلات کشورمان چه برای شنبه و چه پنجشنبه نداشته باشیم.

منبع: ایلنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • زهرا
    0

    تعطیلی تعطیلی پنجشنبه دقیقا به نفع کشور است به شرح ذیل: 1- افزایش کیفیت زندگی کاری و آمادگی کارمندان، مانع بروز اشتباهات کاری و اتلاف منابع میگردد. 2- کارمند خسته و افسرده کارآیی ندارد؛ استراحت کافی و نشاط کارکنان، موجب افزایش بهره وری آنها میشود. 3- به دلیل انجام کار فکری، کمیت و مدت زمان حضور کارمندان در اداره چندان مهم نیست؛ کیفیت کاری مهمتر و باعث پیشرفت امور میشود. 4-کارمندان تهرانی تاکنون از تعطیلی پنجشنبه ها برخوردار اما شهرستانی ها از آن محروم بوده اند این تبعیض، موجب نارضایتی شغلی شده است. 5- باعث وحدت رویه در تعطیلات و افزایش هماهنگی وزارتخانه ها با واحدهای استانی میگردد 6- باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می گردد. 7-باعث کاهش یک ششم از هزینه های تلفن، اینترنت، بنزین و گاز ادارات دولتی میشود 8- باعث حذف تشکیلات و هزینه های نهار کارمندان تهرانی میشود 9- تعاملات بیشتر اعضای خانواده و افزایش فرزندآوری را تسهیل میکند. 10- عدالت اداری، موجب افزایش سرمایه اجتماعی کشور میشود. 11-باعث افزایش اعتماد به مجلس و شرکت در انتخابات میگردد. 12- موجب امیدواری مردم به اصلاح امور کشور می شود.

  • ناشناس
    0

    مجلسی های یک بام و دو هوایی ......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد