روز شلوغ زاگرس پوش در نمایشگاه پوشاک

روز دوم حضور شرکت زاگرس پوش در نمایشگاه بین‌المللی، با استقبال و بازدیدهای گسترده از غرفه این برند همراه بود.

روز شلوغ زاگرس پوش در نمایشگاه پوشاک

زاگرس پوش، به عنوان یکی از پیشگامان تولید پوشاک و نساجی در ایران، همواره تلاش کرده است تا کیفیت و نوآوری را در محصولات خود به نمایش بگذارد و این نمایشگاه نیز فرصتی بی‌نظیر برای معرفی خدمات و محصولات زاگرس‌پوش به علاقه‌مندان صنعت پوشاک می‌باشد.

پیشینه زاگرس پوش

زاگرس‌پوش با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در صنعت پوشاک، یکی از نام‌های معتبر و با اصالت در تولید داخلی می‌باشد که فعالیت خود را با تولید پوشاک مردانه آغاز و به مرور پوشاک زنانه و اکسسوری را نیز به مجموعه محصولات خود اضافه کرد. کارخانه زاگرس با بهره‌ گرفتن از تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا در سال 1387 در شهر بروجرد افتتاح شد و ظرفیت تولید این مجموعه را به صورت قابل توجهی افزایش داد.

این برند در طول سال‌های فعالیت خود همواره تلاش داشته است مطابق با استانداردهای روز صنعت پوشاک و با بهره‌گیری از متخصصان، بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

مجموعه کارخانه، سیستم توزیع، فروش و بازاریابی، فروشگاه‌ها و خدمات پس از فروش زاگرس در این سال‌ها در مجموع باعث اشتغال نزدیک به 1000 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است. کارخانه زاگرس با مجهزترین دستگاه‌ها توانایی تولید بیش از 500 دست کت و شلوار در هر شیفت، 600 ثوب پیراهن مرد انه، 600 عدد شلوارمردانه، 250 دست مانتو شلوار، 250 دست کاپشن مردانه و... می‌باشد. 

بازدید بی‌نظیر از غرفه زاگرس‌پوش

در روز دوم نمایشگاه، غرفه زاگرس‌پوش با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. یکی از نکات برجسته این روز، بازدید مدیران و نمایندگان ارشد سازمان‌های مهمی همچون بانک ملت، وزارت صمت، اصناف کشور و نماینده محترم استان تهران از غرفه زاگرس‌پوش بود. این بازدید و استقبال نشان‌دهنده توجه مقامات به محصولات باکیفیت ایرانی بود. بازدیدکنندگان دیگر شامل افراد مهم از حوزه‌های مختلف صنعت پوشاک، خرده‌فروشان و سایر افراد علاقه‌مند به حوزه پوشاک نیز حضور داشتند بودند که با راهنمایی و جلسات مفید متخصصان زاگرس‌پوش از خدمات این برند آگاه شدند.

حضور فعال زاگرس پوش در نمایشگاه پوشاک - تصویر 6

حضور فعال مشتریان و علاقه‌مندان به محصولات زاگرس‌پوش در این نمایشگاه، فرصتی استثنایی برای تبادل نظر و ارائه مشاوره‌های تخصصی در خصوص محصولات و خدمات زاگرس‌پوش به شمار می‌رود. این تعاملات، به زاگرس پوش کمک می‌کند تا نظرات و پیشنهادات مشتریان و مدیران محترم سازمان‌ها را جمع‌آوری کرده و بر اساس آن‌ها خدمات و محصولات خود را بهبود بخشد.

فرصت همکاری و آشنایی برای مدیران سازمان‌ها

حضور زاگرس پوش در نمایشگاه ایران مد، به عنوان یکی از پیشروان صنعت پوشاک، امکان تعامل مستقیم مدیران سازمان‌ها با کارشناسان حرفه‌ای این شرکت را میسر می‌کند. این فرصت طلایی به مدیران اجازه می‌دهد تا نیازهای خاص مجموعه خود را به صورت مستقیم مطرح کنند و از خدمات متنوع این برند بر اساس نیازهای سازمانی خود بهره‌مند شوند.

خط تولید زاگرس پوش - تصویر 3

تعامل مدیران با کارشناسان زاگرس پوش

زاگرس پوش با داشتن تیمی از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه طراحی، تولید، مشاوره و استایل، آماده است تا با سازمان‌ها و مدیران آن‌ها در تعامل نزدیک قرار بگیرد. این تعامل در نمایشگاه پوشاک به شکلی بسیار مؤثرتر و سازنده‌تر انجام می‌گیرد، چرا که مدیران می‌توانند به صورت حضوری با تیم متخصص این برند دیدار کرده و درباره نیازهای خاص خود گفتگو کنند. این مکالمات می‌تواند شامل مواردی همچون:

  • سفارش لباس‌های سازمانی با طراحی خاص و اختصاصی
  • مشاوره در انتخاب پوشاک مناسب برای پرسنل شرکت‌ها، با توجه به نیازها و نوع فعالیت‌ها
  • تبادل اطلاعات درباره تکنولوژی‌های نوین استفاده شده در تولید پوشاک توسط زاگرس پوش
  • تعامل در خصوص انتخاب بهترین هدایا برای پرسنل

برند زاگرس پوش علاوه بر پوشاک مردانه، در تولید پوشاک زنانه نیز فعالیت دارد. از جمله آن می‌توان به مانتو زنانه اشاره کرد.

به نقل از زاگرس پوش:

مانتو به عنوان یک پوشش و لباس برای خانم‌ها می‌تواند نقش به سزایی در زیبایی و جذابیت فرم اندام و ظاهر آن‌ها داشته باشد. انتخاب و خرید مانتو مناسب با قد، اندام و فرم بدن موجب می‌شود تا عیب‌های ظاهری فرد تا مقدار زیادی پوشیده شود و در نهایت استایل جذاب و شیکی را به شما هدیه دهد.

  1. پک‌های هدیه زاگرس پوش، تجربه‌ای از شیک‌پوشی و کیفیت

در دنیای رقابتی امروز، داشتن روابط پایدار با کارمندان و شرکای کاری برای سازمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. هدیه دادن راهی عالی برای نشان دادن قدردانی و تقویت ارتباطات می‌باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع و دغدغه‌ی صاحبین مشاغل، زاگرس پوش اقدام به طراحی هدایای متنوع، کرده است. ما مفتخریم که بهترین‌ها را برای تکریم عزیزانتان فراهم می‌کنیم.

پک‌های متنوع برای هر مناسبت و هر فرد

پک‌های هدیه زاگرس‌پوش با ترکیبی از اکسسوری‌های کاربردی، عطر لوکس و کارت‌های هدیه با مبلغ دلخواه، تجربه‌ای متفاوت از هدیه دادن را به ارمغان می‌آورند. با بیش از 20 سال تجربه در تولید لباس‌های زنانه و مردانه، زاگرس پوش به نیازهای متنوع مشتریان آشنا می‌باشد و انتخاب‌هایی متناسب با هر سلیقه را ارائه می‌دهد. کارت‌های هدیه نیز به دریافت‌کنندگان امکان می‌دهد تا از بین محصولات متنوع ما بهترین‌ها را انتخاب و لذت خرید شخصی‌سازی‌شده را تجربه کنند.

روز شلوغ زاگرس پوش در نمایشگاه پوشاک - تصویر 2

ویژگی‌ها و خدمات استایلینگ پک

یکی از خاص‌ترین پیشنهادهای هدیه زاگرس‌پوش، «استایلینگ پک» می‌باشد که جهت مخاطبین ویژه طراحی شده است. تفاوت اصلی این پک با سایر هدایا در ارائه خدمات شخصی دوزی و استایلینگ تخصصی می‌باشد.

 در این پک، کالیته پارچه کت و شلوار و پیراهن ارائه می‌شود که مجموعه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها به سفارش اختصاصی زاگرس‌پوش از  تولیدکنندگان برتر پارچه در ایتالیا و ترکیه، است. دریافت‌کننده هدیه، با استفاده از این کالیته، می‌تواند پارچه مورد علاقه خود را برای دوخت کت و شلوار انتخاب و پس از اعلام به «تیم تخصصی استایل» زاگرس‌پوش از خدمات این پک در محل دلخواه خود بهره‌مند شود.

از ویژگی‌های استالینگ پک می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • ارائه کالیته‌ پارچه منحصربه‌فرد
  • ارائه خدمات در محل مد نظر شما (محل کار، منزل، فروشگاه‌های زاگرس‌پوش و...)
  • ارائه مشاوره تخصصی توسط استایلیست اختصاصی
  • اندازه‌گیری دقیق با استفاده از «متد مولر آلمان»
  • شخصی‌سازی جزئیات به‌کار رفته در محصول مطابق با سلیقه شخص، از جمله: دکمه، مدل یقه، قد، آستر و...
  • تحویل کت و شلوار در 14 روز
  • ارائه خدمات توسط تیم متخصص و مجرب
  • پشتیبانی و ارائه آموزش‌های لازم جهت نگهداری از کت و شلوار

 بن‌های مبلغ‌دار زاگرس‌پوش هدیه‌ای ارزشمند برای قدردانی 

با انتخاب بن مبلغ دار زاگرس پوش ، هدیه شما کاربردی‌تر و با ارزش‌تر خواهد شد؛ چرا که حق انتخاب را به عزیزان خود هدیه می‌کنید. فروش بن‌ های مبلغ‌دار جهت تسهیل خرید و افزایش رضایت کارمندان محترم در سازمان‌ها می‌باشد. این بن‌ها برای خرید بدون محدودیت محصولات زاگرس پوش از طرف سازمان‌ها و ادارات جهت پاداش، هدیه، عیدی و سایر پرداخت‌های سازمانی بسیار مناسب‌ هستند. زاگرس پوش علاوه بر ارائه بن‌های مبلغ‌دار برای پرسنل شما، به مدیران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فرصت ویژه افزایش اعتبار و شخصی‌سازی بن‌ها، هدیه‌ای کاملا متناسب با هویت برند و شرکت خود تهیه کنند.

روز شلوغ زاگرس پوش در نمایشگاه پوشاک - تصویر 1

ویژگی متمایز بن‌های زاگرس‌پوش: 

  • افزایش اعتبار: زاگرس‌پوش به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با خرید بن‌، از افزایش اعتبار بهره‌مند شوند؛ به این صورت که با پرداخت هزینه‌ای مشخص، اعتبار بیشتری از هزینه پرداخت شده دریافت می‌کنید و می‌توانید بن‌هایی با ارزش بالاتر به کارکنان خود اهدا کنید.
  • شخصی‌سازی بن و حواله‌ها.: امکان طراحی لوگوی شرکت، نام یا طرح مخصوص شرکت شما به بن‌ها
  • هدیه‌ای متناسب با نیاز پرسنل.: کارکنان شما می‌توانند با داشتن بن یا حواله، از تنوع محصولات زاگرس‌پوش در تمامی شعب بهره‌مند شوند 
  • بهره‌وری سریع و بدون دغدغه: فرآیند خرید و سفارش بن‌ها بسیار ساده و سریع است، فقط کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و مبلغ مد نظر خود را اعلام نمایید.
  • انعطاف در میزان مبلغ.: بن‌ها با مبالغ متنوع برای هر نیازی موجود است
  • کاربردی و هوشمندانه.: به‌جای انتخاب هدیه‌های معمولی، به کارکنانتان آزادی انتخاب می‌دهید
  • برای تمام مناسبت‌ها.: این بن‌ها برای هر مناسبتی مانند تولد، سالگرد خدمت، اعیاد، تشویق‌های فصلی و... ایده‌آل هستند

زمان و محل برگزاری دوازدهمین نمایشگاه پوشاک

بازدیدکنندگان می‌توانند در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک، از نزدیک با محصولات و خدمات منحصربه‌فرد زاگرس‌پوش آشنا شوند. کارشناسان زاگرس‌پوش نیز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه مشاوره در خصوص خدمات این برند، هستند. 

تاریخ و مکان نمایشگاه:  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 9/8، غرفه 801

منبع : www.zagrospoosh.com

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد