پلیس شیراز: کشف حجاب در پایان مراسم اسکیت‌بازان رخ داد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: تعدادی از افراد بدون رعایت ملاحظات شرعی و موازین قانونی در پایان مراسم ورزشی اقدام به کشف حجاب کردند که روز پنجشنبه دوم تیرماه با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از مسببان و عوامل مرتبط با این تجمع شناسایی و دستگیر شدند.

پلیس شیراز: کشف حجاب در پایان مراسم اسکیت‌بازان رخ داد

سرهنگ "فرج شجاعی " گفت: روز چهارشنبه یکم تیرماه کلیپی در فضای مجازی با محتوای برپایی تجمع مختلط ورزشی در بلوار شهید چمران شیراز در  فضای مجازی منتشر شد که احساسات عمومی را جریحه دار کرد.

 وی افزود: با توجه به اینکه برابر قانون این اقدام جرم بوده و به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با مسببان و عوامل این تجمع،  بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را  در این زمینه آغاز و مطلع شدند که پس از برگزاری تجمع مختلط ورزشی در محوطه بازی اسکیت برد  تعدادی از افراد بدون رعایت ملاحظات شرعی و موازین قانونی  در پایان مراسم ورزشی اقدام به کشف حجاب کردند که  دوم تیرماه با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از مسببان و عوامل  مرتبط با این تجمع شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "شجاعی " با بیان اینکه دستگیرشدگان  برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: برگزاری هرگونه تجمع ورزشی یا غیر ورزشی مختلط بدون رعایت موازین شرعی و قانونی از نظر پلیس ممنوع بوده و خلاف مقررات است و برابر قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

گفتنیسیت، ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برنامه‌ای با عنوان روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش های شهری برگزار شد که طی آن شمار قابل توجهی از بانوان نوجوان و جوان شرکت‌کننده بدون پوشش سر و برخی از آنها با لباس غیرمتعارف در این برنامه حضور داشتند.

در تبلیغات برنامه روز جهانی اسکیت بورد در شیراز، نشان سه برگزارکننده درج شده است که آرم هیات اسکیت استان فارس و شهرداری شیراز قابل تشخیص است.

در همین پیوند، شهرداری شیراز در بیانیه‌ای هرگونه صدور مجوز به منظور دعوت شهروندان برای تجمع در گردهمایی اسکیت‌بازان با مشارکت این نهاد را در بلوار شهید چمران تکذیب کرد. 

فرماندار شیراز این حرکت را با برنامه‌ریزی قبلی دانست و گفت: عوامل اصلی این برنامه که بدون مجوز بوده، بازداشت شدند.لطف‌الله شیبانی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با بررسی که انجام دادیم و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی مقتدر انتظامی متوجه شدیم که مراسمی که برگزار شده با طرح و برنامه بوده و عوامل برگزار کننده، برنامه مستمری هم برای آینده داشته‌اند.شیبانی عنوان کرد: بدون تردید این حرکات و برنامه‌ها با قصد شکستن احکام و هنجارهای اجتماعی، دینی و ملی انجام می‌شود. 

در پی انتشار ویدئو هنجار شکنی جمعی از اسکیت سواران در شیراز رئیس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد.بنا بر مطلب دریافتی روز جمعه، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این اقدامات ساختار شکن هویت مذهبی سومین حرم اهل بیت (ع) و وجهه فرهنگی شیراز را خدشه دار می کند به دادستان مرکز استان تأکید کرد: ضمن تشکیل پرونده عوامل اصلی برگزاری و هماهنگ کنندگان این برنامه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

گفتنی است در پی دستور رئیس کل دادگستری استان فارس دادستان شیراز از تشکیل پرونده در این خصوص و تحقیق از تعدادی از شرکت کنندگان در تجمع خبر داد.سید مصطفی بحرینی افزود: پنج نفر از عوامل اصلی پس از شناسایی بازداشت شدند.

درپی نشر تصاویر گردهمایی بلوار چمران شیراز و جریحه دار شدن احساسات متدینین، قرار است، امروز جمعه اجتماع و راهپیمایی با عنوان حامیان حریم حیا، غیرت و حجاب در شیراز در واکنش به شدت یافتن هنجارشکنی‌های اخلاقی و فرهنگی در سومین حرم اهل بیت(ع) و مطالبه از دستگاه‌های متولی امر فرهنگ برگزار شود.

این راهپیمایی جمعه سوم تیرماه پس از اقامه نمازجمعه از محل شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 81
  • ناشناس
    18

    شاید این ده نودیها یکم عرضه داشته باشند. بقیه ماها که مثل بوق بودیم وهستیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      119

      جالبه افرادی که این تجمع های فحشا و بی ناموسی رواج می دهند و یا حمایت می کنند کلی ادعا ایر انی بودن و نژاد آریایی دارند. اما شما ببینید نه لباس پوشیدن این اسکیت بازان مانند ایرانیان اصیل است نه ورزش اسکیت برای ایرانیان است و نه اختلاط و بی بند و باری شان جایی در خانواده با فرهنگ و یکتا پرست ایرانی دارد . جالبه این فاسد های غرب گرای حشری ، به بقیه ایراد می گیرند و می گویند شما نژاد عرب هستید و ما ایرانی اصیل و وطن پرست.

    • ناشناس
      1

      ناشناس نادان تفکر تو بدرد زندگی در قلمرو داعش میخوره برو اونجا. تو دقیقا عرب پرست هستی اونم عرب ۱۴۰۰ سال پیش پرست نه عرب امروزی برو عرب های امروزی نگاه کن ببین چقدر احترام برای حقوق و اختیار فردی زنها قائلن شماها داعش ورژن ایرانی هستید. که میخواید اختیار همه چی حتی پوشش ۸۰ میلیون انسان را زیر فرمان خود داشته باشید. فاحشگری به تیپ و پوشش نیست ، تا دلت بخواد چادری های محجبه خراب هست. هر چند که بخش بزرگیش از فقر مطلق بوجود آمده توسط حاکمانت است

  • حمار دولتی
    23

    عرش خدا لرزید امام الزمان ناراحت شد مراجع باید عزا عمومی اعلام کنند ، درسرزمین مطهر مقدس اختلاسگرایان و غارتگران و دزدان دین نما چند دختر بجه بی حجاب ظاهر شدن ، دولت انقلابی چهل روز باید عزا عمومی اعلان کند

    نظرات شما -
    • رضا
      2

      آره واقعا خخخخخ

    • سپهر
      3

      من میگم چرا هوا گرم شده نگو به خاطراعمال پلید این بی حجاب ها هستش :-)

  • ناشناس
    11

    سلام فرماندها نوجوان زدن بیرون

    نظرات شما -
    • آزاده
      23

      چهار تا جقلي بي بندو بار فريب خورده را با درياي عظيم جوانان غيور اين مملكت مقايسه نكنيد .

    • 0

      غییییور کی بودی خخخخ
      برو بنده از هر ۱۰۰تا نوجوون ۳ تاش همفکر شماها نیست
      می تو داخل خیابونا نیستی یا تو مریخ زندگی میکنی یا مثل احمدی نژاد گوجه در خونه شما ارزونه.....خخخخخ

  • درخشان
    4

    کارشناسای عزیز منتظر نظرات شما هستیم / سوژه خوبیه

  • ناشناس
    12

    اگروجدان وشرف داشتیدبرای اینهمه ظلم وبیعدالتی که به مردم میشود اعتراض میکردید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      چشت را باز کن می بینی

  • نظرگو
    11

    احساسات عمومی جریحه دار شد؟؟
    یعنی گرونی ها احساسات عمومی رو جريحه دار نمیکنه؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      89

      لطفا مغلطه نکنید هر دو باعث ناراحتی و تاسف است. اما اینکه ی عده نوجوان که تازه بالغ شدند اینقدر دنبال هوا و هوس هستند و شرم و حیا را قی کردند واقعا فاجعه است. اینها مگر چند سال دارند که اینقدر دنبال رابطه با جنس مخالف اند. ظاهرا اثرات نابودی فرهنگ و بی اعتقادی و دسترسی آزاد و راحت به جنس مخالف و فیلم و عکس و اینترنت مستهجن است.

    • بناشناس
      6

      مغلطه شمامیکنید.مگرهربی حجابی نشانه هواوهوس وبی بندباریست چطوره که از همین نوجوانان برای مقاصدسیاسی مثل خوندن سلام فرمانده استفاده میشوندعاقل وبالغ نامیده میشوندولی برای ابرازعقیده واحساس خودشان بی بندبار؟!!!!!

    • ناشناس
      0

      هرس نخور میری تصادف می کنی یا میری ته دره بعد میمیری خود دانی خخخخخ

    • 0

      حرص

  • ناشناس
    15

    فقط سلام فرمانده و عزاداری در ایران آزاد است. در ایران این حکومت است که برای همه مسائل زندگی افراد تصمیم می گیرد. سلام درمانده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      اینقدر درمانده هستی که ولنگاری و تخلف قانونی آشکار را شاد می پنداری!!!!

    • 0

      سلام درمانده

  • وداد
    14

    وای وای چه فاجعه ای ، عامل تمام گرفتاریهای مردم ولایت اسلامی اخوندها فقط این چندجوان بودند که خوشبختانه دستگیر شدند و ازاین ببعد مملکت در ارامش ورفاه کامل بسر خواهد برد .

  • ناشناس
    9

    واقعا خجالت اوره که چندتا بچه رو گرفتن چرا دزدها رشوگران فاسدين ریا کاران اختلاس گران اقازادها و اخوندزادها گرفته نمی شوند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خوب خوداشون را که نمیان بگیرن ببرزندان همه چیز خوبه فقط احجاب مانده که زندگی مردم خوب بشه برید جلوی دوزها غارتگرها اختلاسگرها نامردهای که به اسم اسلام آ»دن خون و زندگی مردم را تو شیشه کردن را بگیرید مردم خسته شدن از دست این نظام

    • ناشناس
      2

      از این به بعد در خبرهای دستگیری دزدان و اختلاسگران می آییم و می گوییم چرا بی حجاب ها را دستگیر نمی کنید!

    • 1

      امام خمینی در یکی سخنرانی هایش خطاب به پهلوی ها شاهان قبلش گفتند آنها چه حقی داشتند برای ما ها قانون بنویسند!! حالا این نسل به تاسی از همین کلام حق دارد بگوید که این حاکمان چه حقی برای ما قانون بنویسند

  • ناشناس
    8

    یه فکری به حال گرونی کنید بدبختا

    نظرات شما -
    • اميد
      10

      هر چيزي جاي خودش . اونهم دارن تلاش ميكنند

    • ناشناس
      1

      امید که میدونم اسمت امید نسیت شما تلاشی میبینی یکی از تلاشهای که منجر به دستگیری دزدان و اختلاسگران کلان شده رو نام ببر مثل بابک زنجانی یا آقای خاوری و ...
      خودتونو به خریت زدید

  • زابلی
    8

    وای وای چقدر بد شده کشف حجاب !! پیشنهاد میدم حکومت هم به تلافی بنزین رو در شیراز لیتری ۱۰۰هزارتومان بکنه 😀😀😀😀

  • ایرانی آباد و آزاد
    5

    اینها از اسرائیل و آمریکا نیامدن و دشمن مال زمان‌پهلوی نیستند!!!دست پرورده مکتب و سیاست های خشن و اجبار و قلدر مآبانه شما هستند!!!
    از اینها وحشت دارید ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      خوب دیگر وقتی مکتب وحشی غرب جونت در کشور ایجاد شود همین می شود

  • ناشناس
    34

    سلام باید با گرانی مقابله بشه .ولی دلیل نمیشه حکم خدا اجرا نشه ونمی دونم چرا بعضی با همه چیز مشکل دارن باید مقابل هنجار شکمی گرفته بشه چون حکم خدا .حالا بیا نظر بده باید با گرانی مقابله بشه ،بله عزیزم این رفتارها برا جامعه آسیبش مثل همون گرانیه

  • ناشناس
    4

    كجاي اسلام و قران برا حكومت تكليف كرده براي بازداشت اين مدلي اسلام امر به معروف و نهي از منكر كرده..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      خخخخه قانون یک چیزی بالاتر از توصیه هست کوچولو
      چند سالته؟

  • ناشناس
    6

    دغدغه آخوند ها و مسوولین و جیره خواران ساندیس خوران چادری شان که در تحسن ضد نوجوانان در شیراز شرکت کردند این است یک عده در شیراز روسری سرشان نبوده!! سر ملت را با حجاب گرم می کنند تا متوجه شرایط وخیم کشور نشویم و اعتراض نکنیم. هر روز این امامان جمعه فقط در مورد پوشش مردم بلدند حرف بزنند. تنهاهنرشان همین است. نه از شرایط وخیم محیط زیست چیزی سرشان می شود و نه از شرایط معیشتی مردم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      آن ها نگران این این هستند فحشا را بیشتر در کشور ایجاد نکنید تا خانواده ها را متلاشی چیزی در مخیله تو نمی کنجد

  • ناشناس
    3

    به یاری خدا جوانان آگاه شده اند و به امید روزی که دین زورکی را به خودشون بر گردانیم.ما پیش از اسلام دین دار بودیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      یعنی میخوای بروی به قرن های دور خخخخه بسیار خوب همین حجاب هم رعایت کن چون رعایت می شده خخخه

  • ناشناس
    2

    باید عزا داری ک د چهل واندی سعی در بزور کردن حجاب کردی نشد حالا ببینید با چه وضعی وارد جامعه شدن اگر حجاب اجباری نب د مثل زمان شاه خیلیا مثل ما همون حجاب رو رعایت میکردیم نه در جامعه الان ازدواج سفید فراوان اقتصاد لنگ وحالا مردم رو پرت کردن به حجاب ودزدی واحتلاس هر روز بیرون آمدن که فلان وزا ت اختلاس کزده ایران را کاملا بی هویت کردید خ ا لعنتتان کنه هرکس که باعث این بی هویتی شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دکی جون چرا در مدینه فاضله حجاب اینطوری شده؟ هر وقت فهمیدی بیا حرف بزن

    • ناشناس
      1

      قبل از ارسال بخون اگرغلط املایی و انشایی نداشت و خودت هم فهمیدی چی گفتی بغرست

  • Majid Hesampour
    1

    ما که احساساتمان جریمه دار شده چکار بکنیم از فردا خروج زنان بالای ۵سال رو ممنوع کنید مشکلات کلا حل میشه

  • محمد گلکار خوزانی
    15

    با من ازدواج میکنید؟؟؟؟؟

  • روح الله
    3

    هنجار شکنی... جریحه دار شدن احساسات عمومی...
    جالبه.. یه سوال. این دختران نوجوان و بطور کلی اونهایی که خیلی مسایل دینی را قبول ندارند چه تعهدی در برابر افکار یک اقلیت دارند ؟ مگه میشه شما با ادعای فرهنگ ایرانی و بحث دین و اسلام ، مردم را در هر عصری مجبور کنید آن طور که خودتان می خواهید رفتار کنند. شما اگه ذره ای به انسانیت اعتقاد داشتید برای اعتقادات کسانی که مثل شما فکر نمیکنند احترام می گذاشتید. این اتفاق هیچ فاجعه ای نیست جز فاجعه اجبار دیگران به آنچه نمی خواهند. البته ظاهرا هنوز قرار نیست استبدادیون احترام به بقیه را عملی کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      تو و امثال تو اگر فکر حالیتون می بود باید می گفتی قانون وقتی هست من حق ندارم عبور از آن کنم بلکه باید اعتراض کنم! بعدش هم عصر حجری را خوب اومدی چون انسان های اولیه حجاب نداشتند!!! و اینقدر نادان هستی که حجاب فقط ربط به دین ندارد بلکه برای به دوری از خراب شدن زندگی ها هم هست

  • ناشناس
    24

    آن کس که نداند و نداند که نداند
    در جهل مرکب ابدالدهر بماند
    جامعه پر از مردم نادان روشنفکر نما شده
    گر همه گرگ شوند باز خدا هست
    خدایا ما را از شر و شیطنت های زنان و دختران در امان دار

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      1

      جناب ناشناس ساندیس خور

  • امیر
    5

    کار آنهاپسندیده نیست، ولی سئوال اینجاست که حالا که احساسات متدینیین جریحه دارشده آیااین همه گرانی وبدبختی مردم وجمع شدن سفره مردم ووخصوصا گرانی های اخیر که مردم را به روز سیاه نشانده وزباله گردی های اخیر و....نبایستی موجب جریحه دارشدن احساسات قرارگرفته وبا عاملین آن برخورد شود؟چراهمه چشمشان را روی آن بسته اند؟

  • پیشگو
    1

    احساسات عمومی رو جریحه دار نکرده، ظاهرا احساسات شما جریحه دار شده که کار به بگیر و ببند کشیده

  • از طرف شیرازیهای اصیل
    2

    دقت کردین که این عقب مونده های مذهبی، فقط و فقط و فقط به حجاب حساس اند و لاغیر و در هیچ مشکل دیگه مملکت کع آخوند ویرایش کرده و میکنه، ازشون صدایی درنمیاد؟

  • احمد رضا
    5

    من نمی‌دونم چرا سر حجاب دعوا داریم حجاب قانونه و قانون هم باید اجرا بشه و اینکه یکی از مشکلات اصلی این هست که با همین خیلی مرداد تحریک میشن بی رو دروایسی و علت خیلی خیانت ها اینه شما هام که غرب پرستید برید ثمره کشف حجاب در غرب در صد سال پیش رو ببنید بعد نتیجه الانش رو ببینید
    اونیکه میگه که مملکت رو آخوندا نابود کردن نه خیر عزیزم خود مردم خراب کردن من مدافع آخوندا نیستم اما وقتی خود مردم بی بند باری رو توسط یه عده سلبریتی احمق پیروی میکنن و اینکه خودشون عیب دارن مثلاً یه نمونه فاحش شما برو تو اتوبان تهران قم اگه تونستی ۱۲۰کیلومتر تو لاین سمت چپ بری یکی آروم می‌ره یکی تند همین هست که کشوری که ۲۰۰سال عقب بوده به لطف قاجار و پهلوی و جنگ همین میشه تازه با خیانت های بعضی خواص وبی مسولیت بودن مردم میشه همین وضعیت گرونی اگرم میگید که گرونی مال دولت درست اما یه سوال دلار می‌ره بالا تا۳۲جنسا می‌ره یهو بالا اما الان که کمی بهتر شده هیچکی ارزون نمیکنه
    خودمون رو گول نزنیم یه عده بی همه چیز کشور رو گرفتن تا کسی هم میخواد کار کنه چون سلطه رسانه ای دارن+پول نمی‌زارم بکنه

    حقیقت تلخه دوستان باید حجاب باشه تااین درست نشده نمی‌گم بند کشور به اینه اما تا بی قانونی هست همین آش و همین کاسه

  • گرونی - بدبختی
    3

    اینقدر که دنبال این طفل معصومها هستید که با بدبختی داریم بزرگشون میکنیم کمرمون زیر بار گرونی و بیکاری و بدبختی شکسته... به فکر گرونیها و بدبختیهای مردم باشید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      آره چه نسلی تربیت کنند این بچه ها همانطوری که چه تربیتی شدن از پدر و مادر این ها که اینطور بی حیا هستند

    • علي
      4

      شما خودت وظيفه خودت را درست انجام بده و بچه خودت را خوب تربيت كن . بزار بقيه مسئولين هم كار و تلاش خودشون رو دارن انجام ميدن .

  • چادر
    3

    نسل جدید و آینده مخالف شدید حجاب و زورگویی هستند. نمیتونید به زور حجاب و چادری شان کنید.... البته ما که قدیمی بودیم به زور چادری مون کردید.... ولی الان این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست من دختر خودم روبروی من که چادری هستم به چادریها بد و بیراه میگه بعد میگم مادرت چادریه میگه مامان منظورم تو نیستی... خوب این یعنی چی؟؟؟؟

  • حجاب
    2

    بچه ها درک بسیار بالایی دارن سختی ها و گرانیها و مشقتهایی که پدر و مادرها با آن دست و پنجه نرم میکنن را می بینن نگران خود و خانواده هایشان هستند و امیدی هم که به آینده کاری و زندگی و ازدواج هم ندارن بنابراین از حرص شان اینکارها رو میکنن باید بچه ها حمایت بشن امیدوار به آینده باشن آرامش داشته باشند هم خودشان و هم خانواده هایشان در غیر اینصورت همین آش و همین کاسه ادامه دار است.

  • ناشناس
    2

    از دروغ از غارت از دوزدی از اختلاس که بدتر نیست

  • ناشناس
    0

    همه را اعدام کنید !!!!

    نظرات شما -
    • اراد
      2

      اين كار هنر منافقين هست عزيزم

  • ناشناس
    0

    خاک عالم توسرتون به فکر گرونی این مردم بدبخت باشی ک دارن مردم از گزسنگی ممیرن و ای کاش یبارم واسه گرونی و بدبختی مردم اهپیمایی کنید

  • ناشناس
    2

    احساسات مردم جریحه دار شد؟! کدام مردم ؟ اگر منظورتون مردم واقعی هستن که ماباشیم برای ما اهمیتی نداره ذوسری دراوردن خب دربیارن به من وشما چه؟ مسئله شخصیشونه .شما هم بچه ات رو تا یه سنی میتونی مجبوور به رعایت حجاب مدنظر خودتون بکنید..اما اگر منظورتون جماعت اخوند و جیره بگیر نظام هست که درقبال جیره اش بااااااید گوش به فرمان اخوندها باشه اون حرف دیگه اس
    در کل من اگر مست وخرابم به توچه ...
    مملکت ما مث طالبان هست فقط به حجاب و محدود کردن افراد جامعه و دخالت تو مسائل شخصی مثل حجاب و ارایش وتتو و...گیر میده .انگار بهشون گفتن سیاست و مملکت داری یعنی این...و عده ای جیره خور هم روابط انسانی رو به روابط جنسی تعبیر میکنن...راستی اینها دهه نودیهای واثعی هستن نه اونهایی که تو ورزشگاه ازادی جمع کردین .

  • ناشناس
    0

    ای کاش در مورد مباحث دیگر هم مثل همین قضایا عمل میشد.افراط و تفریط واقعا رواج دارد

    نظرات شما -
    • فريد
      5

      رو بقيه موارد هم دارند تلاش ميكنند اگر دشمنان بگذارند .

  • خيال باطل
    1

    واويلا دين از دست رفت اسلام عزيز از دست رفت علما كجائيد چهل سال چه كرديد حاصل زحماتتان را ببينيد فقط به فكر چيزهاى ديگر بوديد وملت نمى ديدند ونمى فهميدند

  • طبقه فرودست
    0

    من تعجب می‌کنم چرا حوزه علمیه اینهارو نمی گیره روشون کار کنه ، فردارو تعطیل و عزای عمومی اعلام کنید

  • مشکل چیه؟
    0

    چرا با آقایان ،رنگی که فسادشون را اعلام کردند و شهادت دادند ،برخورد نشد ؟؟!!(راستی آقاهه چه رنگی بود ؟؟)

  • محسن
    1

    اخیرا دل و دزدی چقدر تو سطح شهر زیاد شده . واقعا برای یه کشوری که اسلامی هم نباشه فاجعه است .
    نیروی انتظامی کاری کنید امنیت نداریم

  • اصغر
    8

    بايد با كسانيكه مقدسات مملكت را به سخره گرفته اند برخورد جدي كرد .

  • رزمنده 8 سال دفاع مقدس
    0

    برای یک چنین برنامه ای با عنوان دروغین مطالبات مردمی واکنش نشان داده و سریعا تجمع بعد از نماز جمعه برنامه ریزی میکنند ولی اجازه نمیدهند مردم برای اعتراض به وضعیت وخیم معیشتی و گرانی همایش و تجمعی داشته باشند البته به صلاح هم نیست چون این تندروها تجمعات آرام را هم برای استفاده جناحی به خشونت میکشند این است معنای دموکراسی در ایران .

    نظرات شما -
    • رزمنده 8.5 سال دفاع مقدس
      1

      چون تجمعات شده بهانه و محلي براي يك عده از خدا بيخبر كه دنبال بهانه اند براي اهداف پليد خود جامعه را به آشوب بكشند .

  • مردم
    3

    در عربستان که خانه خدا در آنجاست حجاب آزاد شد .مشروبات الکلی 40در صد آزاد شده .خانه خدا نه لرزیده .ولی ایران آخوندها لرزیدن

    نظرات شما -
    • قيصر
      3

      تو برو آبتو بنوش

  • عادل از قطب شمال
    0

    بگو چرا دوباره روغن گرون شده. حتما به خاطر این بی حجابهاست

    نظرات شما -
    • عامر از قطب جنوب
      0

      گروني ها به خاطر منفعت طلبي يك سري هاست و ربطي به حجاب ندارد

  • عادل از قطب شمال
    1

    ناشناس ولایت مدار مطلقه اینجا که کیک ساندیس نمیدند اومدی

    نظرات شما -
    • قادر از استوا
      6

      وطن فروش تو برو دوغتو بخور .

  • دادا
    1

    حکم خدا را باید در مورد دولت اقای رئیسی و کابینه محترمش باید اجرا بشه که ملت را نابود میکنند و چراغ سبزی به گران کنندگان مایحتاج ملت نشان دادند دارند ملت را میکشند باید اجرا بشه نه چند نفر روسری بردار

  • ناشناس
    3

    کشورهای توسعه یافته درحال تصرف فضا هستند درکشور ما دنبال بیرون یا داخل بودن تار مویی هستند که اگر در غذا دیده شود چندش آور است بیرون بودن تار مو هیچ مشکلی درست نمی کند درخیلی از کشورهای اسلامی تارموی زنان بیرون است

  • دادا
    1

    قابل توجه دولت محترم درمانده شده نمیداند چه بکند این اشفته بازاری که بر سر ملت اورده کاری جز یارم یارم گفتن ندارد منظور این است وقتی خواننده حرفی برای گفتن نداشته باشه شروع میکنه به یارم یارم گفتن دولت ما هم به این مرحله رسیده

  • ناشناس
    1

    آخوندها یاد بگیرند مسلمونی فقط موی زن پوشیدن نیست

  • ناشناس
    0

    سلام اینا بچها سازماندهی شده اینجا جمع شدن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد