احتمال از سرگیری فعالیت بازار سرمایه/ بورس فردا با با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی می‌شود؟

پس از اعلام رسمی، معاون رییس جمهور مبنی بر عدم تعطیلی کشور، احتمال بازگشایی بورس قوت گرفت.

احتمال از سرگیری فعالیت بازار سرمایه/ بورس فردا با با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی می‌شود؟

از روز گذشته و همزمان با انتشار خبر وقوع حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهور، زمزمه‌های تعطیلی بورس قوت گرفت، در ساعات پایانی روز گذشته بسیاری از فعالان بازار سرمایه پیش بینی کردند که به دنبال تایید خبر شهادت رییس جمهور، بورس در مدت زمان عزای عمومی کشور، تعطیل خواهد بود.

صبح امروز و همزمان با تایید خبر شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه، بازار سرمایه به صورت رسمی تعطیل شد و بر اساس اطلاعیه منتشر شده، مقرر شد تا ادامه تعطیلی‌ها متعاقبا به فعالان بازار اعلام شود. 

کشور تعطیلی نیست

پس از تشکیل جلسه هیات، یثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور داری و استخدامی اعلام کرد که با وجود اینکه رهبر انقلاب 5روز عزای عمومی در کشور اعلام کرده‌اند، اما در جلسه دولت تصمیم بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم. 

به گفته وی، از دیروز جلسات هیأت دولت در حال برگزاری است و در این جلسه اعلام شد که بنا بر این است که کار نباید تعطیل شود و هیچ کس نباید خدمت‌گذاری به مردم را متوقف کند.

واکنش بورس به شهادت رییس جمهور چه خواهد بود؟

با تاکید اعضای هیات دولت بر ادامه فعالیت سازمان‌ها، نهادها و ادارات، زمزمه‌های بازگشایی بورس قوت گرفت. درحالی که بازار سهام در این وضعیت چندان مطلوبی نداشته و از زمان افزایش تنش‌های میان ایران و اسراییل روند نزولی و کاهشی در پیش گرفته بود، ترس از دست رفتن کانال 2میلیونی برای سهامداران بسیار پررنگ بود. با این حال تعطیلی بورس در ابتدای صبح امروز، واکنش منفی بازار سرمایه به شهادت رییس جمهور را قوت بخشید. 

احتمال از سرگیری معاملات بازار سرمایه

به نظر می‌رسد بر اساس اظهارات معاون رییس جمهور و عدم تعطیلی کشور، بورس فردا فعالیت خود را از سر بگیرد. البته برخی شنیده‌های غیر رسمی حاکی از آن است که امکان فعالیت بورس با محدودیت دامنه نوسان وجود دارد ، اما هنوز جلسه‌ای در شورای عالی بورس برای بازگشایی بازار و از سرگیری معاملات برگزار نشده است.  

منبع: اکونگار
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    عشقی و خاندوزی آخرای مسیولیتتون لااقل خسارتهایی که به مردم مظلوم زدید جبران کنید هرچند خیلی از مردم با ضرر فراوان خارج شدند مراقب حق الناس ا باشید که مرگ همواره در کمین انسان است

  • ناشناس
    0

    واقعا شرم آوره

    ارزش معاملات بورس به اندازه ارزش یک ساختمان در تهران شد!/ بازار سرمایه نیازمند تغییر توامان تاکتیکی و تکنیکی
    یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: روز چهارشنبه ارزش معاملات در بازار نقدی بورس برای یک روز تقریبا ۳ هزار و ۶۸۳ میلیارد تومان بود، یعنی تقریبا با قیمت یک ساختمان چند طبقه اداری مثلا با متراژ ۳ هزار تا ۴ هزار متری در یکی از مناطق ۵ و ۶ تهران برابر است. این بازار سرمایه کشور جمهوری اسلامی ایران است؛ یعنی قامت این بازار، گستردگی و حجم نقدینگیش باید فراتر از اینی باشد که ما الان داریم.

  • ناشناس
    0

    آه و ناله سهامداران دامنش را گرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد