۹۰۰ هکتار اراضی ملی در استان بوشهر رفع تصرف شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: سال گذشته ۶۸۱ هکتار و امسال تاکنون ۲۲۳ هکتار اراضی ملی در استان بوشهر رفع تصرف شده است.

۹۰۰ هکتار اراضی ملی در استان بوشهر رفع تصرف شد

غلامرضا منتظری، اظهار داشت: در راستای رفع تصرف و خلع ید اراضی ملی که توسط سودجویان تصرف شده است تلاش‌های زیادی داشته‌ایم و پرونده‌های متعددی تشکیل شده است.

وی، اضافه کرد: سال گذشته ۷۶ پرونده برای رفع تصرف اراضی ملی در استان تشکیل شد و در مجموع ۶۸۱ هکتار زمین ملی که توسط زمین خواران تصرف شده بود به ارزش ۶۸ میلیارد ریال از دست سودجویان و متصرفان خارج و به دولت بازگشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، بیان کرد: طی سه ماه نخست امسال نیز ۲۲۳ هکتار از زمین‌های ملی استان بوشهر به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در قالب ۱۳ حکم قضائی رفع تصرف شده است.

وی، خواستار همکاری و مشارکت مردم در اعلام گزارش زمین‌خواری شد و ادامه داد: در خصوص حفاظت از حریم ۶۰ متری دریا از مردم و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود این اداره کل را همراهی و همیاری کنند.

منتظری، ادامه داد: با عنایت به وظایفی که در قانون اراضی مستحدث و ساحلی برای اداره کل منابع طبیعی در نظر گرفته شده است تلاش شده از تصرف‌های غیرقانونی جلوگیری شود.

منبع: مهر

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد