زلزله‌ ۴ ریشتری دشتی خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهربا اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۴ ریشتری در دشتی گفت: این زمین‌لرزه که در ۱۶کیلومتری خورموج به وقوع پیوست هیچ خسارات مالی و تلفات جانی نداشته است.

زلزله‌ ۴ ریشتری دشتی خسارتی نداشت

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگویی در خورموج ، با اشاره به وقوع زمین لرزه 4 ریشتری در این شهر اظهار داشت: این زمین‌لرزه ساعت 02:43:50 بامداد امروز در 16کیلومتری خورموج و در عمق 15 کیلومتری زمین رخ داده است.

وی طول جغرافیایی این زمین لرزه را 51.53 و عرض جغرافیایی آن‌ را 28.74 دانست و خاطرنشان کرد: زمین لرزه 4 ریشتری در 19 کیلومتری بوشکان، 23 کیلومتری کلمه و 70 کیلومتری بوشهر رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اعزام کارشناسان برای بررسی کانون زمین‌لرزه گفت: کانون این زمین‌لرزه در خورموج ثبت شده که با بررسی‌های انجام شده تلفات و خسارت جانی و مالی نداشته است.

دهقانی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر برای بررسی بیشتر به محل وقوع زلزله اعزام شدند که خوشبختانه تاکنون گزارش مبنی بر بروز خسارت و تلفات ارائه نشده است.

منبع: تسنیم

38

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد