رئیس جمهور چچن به مشاور زلنسکی: باید در خانه تان را بزنم تا باور کنید من اوکراین هستم؟!

رئیس جمهور چچن و متحد پوتین به اظهارات تهدیدآمیز مشاور رئیس جمهوری اوکراین درباره هرگونه نزدیک شدن به کی‌یف، پایتخت اوکراین پاسخ داد.

رئیس جمهور چچن به مشاور زلنسکی: باید در خانه تان را بزنم تا باور کنید من اوکراین هستم؟!

به گزارش روسیا الیوم، قدیروف، رهبر منطقه چچن روسیه و متحد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، گفته است که برای دیدار با نیروهای چچنی به اوکراین سفر کرده است. 

شبکه تلویزیونی چچن گروزنی اوایل روز یکشنبه ویدئویی را در کانال رسانه اجتماعی تلگرام خود منتشر کرد که نشان می داد قدیروف در اتاقی تاریک در حال گفتگو با نیروهای چچنی در مورد عملیات نظامی است که به گفته آنها در ۷ کیلومتری پایتخت اوکراین انجام شده است. در این پست مشخص نشده است که این دیدار کجا و چه زمانی برگزار شده است.

بعداً قدیروف پست دیگری مشاور زلنسکی را که نسبت به سفرش به کی‌یف ابراز تردید کرده بوده بود مورد تمسخر قرار داد و در حساب رسمی خود در تلگرام نوشت: "چرا "اگر"؟ آیا ویدیو را ندیدید."

قدیروف که اغلب خود را «سرباز پوتین» توصیف می‌کند، ویدیوهایی از نیروهای چچنی به‌شدت مسلح در منطقه کی‌یف منتشر کرد.

رمضان قدیروف، در پاسخ به اظهارات مشاور رئیس جمهور اوکراین که در آن گفته بود اگر قدیروف به کی‌یف نزدیک شود، ارتش او را در هم خواهد شکست، در "تلگرام" نوشت: "چرا اگر؟ آیا تصاویر و فیلم‌های منتشر شده را ندیده‌ای؟ یا باید در خانه شما را بزنم تا باور کنید من اینجا هستم؟"

رئیس جمهوری چچن در ادامه نوشت: غیرنظامیان عزیز اوکراین، به هشدار من توجه کنید. به فراخوان های ملی گرایان برای پیوستن به صفوف داوطلبان پاسخ ندهید."

وی افزود: از شما می‌خواهم که مراقب بستگان و خانواده‌های خود باشید، زیرا به زودی زندگی آرامی فرا خواهد رسید و برای ساختن آن بدون ملی گرایان به ما نیاز خواهید داشت.

او افزود: سرویس امنیتی اوکراین فهرست داوطلبان را به قیمت یک پنی به فروش می‌رساند.

او تاکید کرد که "اداره سرویس امنیت دولتی اوکراین نگران امنیت داوطلبان نیست، لذا اطلاعات آنها را می فروشد. من لیستی از داوطلبان در منطقه ژیتومیر دارم که توسط یکی از ادارات محلی نوشته شده و حاوی گذرنامه است. اطلاعات و آدرس‌ها."

و در پایان گفت: "این لیست برای حسین مجیدوف، فرمانده گردان جنوب نیروهای چچنی ارسال شده است... مواظب خود باشید و فریب نخورید."

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    6

    چچنی داعشی.

  • پدر
    3

    مزدوران و كفتارهاي دست آموز پوتين . اميدوارم خبر به درك واصل شدن قديروف در روزهاي آينده به گوش مردم برسد . مردم اكراين پيروز خواهند شد .

  • شیعه
    5

    ان شاالله با حضرت ابابکر و عمر محشور شوید

    نظرات شما -
    • کریم
      2

      شادی قلب حضرت زهرا لایک کن

  • سپاهی
    2

    درود بر برادران داعشی چچنی و برادران طالبان افغانی و برادران القاعده پاکستانی و برادران حوثی یمنی و برادران حزب الله لبنانی و برادران بعثی سوری درود بر پوتین انشاالله همه باهم روز قیامت یکجا هستیم

  • مجید
    10

    بدون اغراض این رییس چچنی راست می که اوکراین یکی از فاسد ترین سیستم های اداری و حکومتی رو داره این مطلب جدیدی نیست به صحبت های رییس جمهوری دنیا قبل از حمله به اوکراین توجه کنیم .همه اوکراین را کشوری بد برای سرمایه گذاری می دانستند چون سیستم بشدت فاسد است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      سیستم اقتصادی کشوری فاسد باشه مجوز اینو به کشورهای دیگه میده گه اشغالش کنن؟؟

    • 2

      اسلامت بخوره کمرت که مزدور یک کافر شدی برای کشتن مردم بیگناه

    • ناشناس
      2

      پس حالا میشه هر کی عشقش کشید حمله کنه.

  • ناشناس
    2

    واقعا نمیشه از این بیشتر گستاخ بود. واقعیت اینه که قدرت نظامی شرق قابل مقایسه با ناتو نیست. دارن از خویشتن داری ناتو سوء استفاده میکنند.

  • ناشناس
    3

    مرگ و نفرین بر شما که به ابروی اسلام و مسلمانی ضربه زده اید و برای زنان و کودکان بی پناه شاخ و شانه می کشید و سگ پوتین و کفش لیس ان شده اید، اگر لیاقت داشتید چچن و گروزنی را از زیر یوغ صلیبیون نجات می دادید، بخاطر پست و مقام و ثروت و شهوت دنیا و اخرت خودتان را به پوتین کثیف و اشغالگر فروختید، انشاالله به زودی هم خودت و هم ان ارباب کودک کشت به درک واصل خواهید شد.

  • ایرانی
    1

    تف برطرف شرف نداشته مزدوران چچنی . درود بر مردان و زنان باشرف اوکراینی که از میهن خود دفاع می کنند مرگ بر پوتین بی شرف آدم کش همدست اسرائیل غاصب .که سران ایران عزیز به دام ایشان افتادند،



  • امیرحسین پاکذات
    0

    برای نابود کردن یک مملکت نخبگان را سرکوب احمق ها را مسول و ملت را بیسواد و بی مهارت کنید کافی است هرچقدر مملکتی نخبگان را سرکوب و بیسوادی و فقر فرهنگی و تبعیض طبقاتی را بیشتر گسترش دهد زودتر نابود میشود هر نوع فساد و فحشا و دلالی و سوداگری و بی دینی و ناحقی وبیسوادی در هر مملکتی ریشه اش مسولان آن مملکت هستند که با سرکوب نخبگان و ترویج بیسوادی بستر اعتیاد و فحشا و فساد و رانت را رغم می‌زنند که کمتر نخبگان دیده و متولد شوند که خودشان حاکم باشند این چنین مملکتی نابود می‌شوند دیدگاه و نظر شخصی نخبه و ایده پرداز غیرسیاسی وبیطرف امیرحسین پاکذات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد