پاسخ عربستان به آمریکا درباره رابطه با اسرائیل

درپی ادعای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر نزدیک بودن امضای توافق عادی سازی روابط میان این رژیم و عربستان سعودی، ریاض رسما آب پاکی را روی دست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ریخته و به واشنگتن اعلام کرده است که مسئله فلسطین باید حل و فصل شود.

پاسخ عربستان به آمریکا درباره رابطه با اسرائیل

سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی (مکان) در این باره به نقل از آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گزارش داد: «سعودی‌ها کاملا صریح به ما اعلام کردند که مسئله فلسطین برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل یک مسئله مهم و محور است و از نظر ریاض عادی سازی روابط باید شامل اجرایی شدن راه‌حل دو دولتی باشد».

بلینکن تصریح کرد: «تلاش‌های عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و اسرائیل به تقویت رهبران یا دولت‌های فعلی دو طرف مربوط نمی‌شود، بلکه بیشتر در راستای پیشبرد جهان به‌منظور برقراری (به ادعای بلینکن) صلح بیشتر است».

وی افزود که تلاش برای گسترش توافقات عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر جایگزینی برای سازش میان صهیونیست ها و تشکیلات خودگردان فلسطین نیست.

سران رژیم صهیونیستی که در سایه تغییر معادلات منطقه‌ای به زیان این رژیم و به مانع خوردن نقشه‌ خود برای تداوم مسیر سازش در منطقه در انزوا به سر می‌برند، طی چند ماه اخیر تلاش کردند تا با خبرسازی مداوم، اینگونه وانمود کنند که مسیر سازش ادامه دارد.

در همین راستا، مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا اظهارات متناقضی درخصوص عادی سازی روابط این رژیم با عربستان مطرح کرده‌اند و درحالی که «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی "تل آویو را نزدیکتر از هر زمانی به دستیابی به یک توافق با عربستان" دانسته است، وزیر جنگ این رژیم گفته است که "مسیر عادی سازی روابط با ریاض همچنان طولانی" است.

این درحالی است که عربستان تاکنون ادعاهای مطرح شده درخصوص روند اقدامات برای توافق احتمالی جهت برقراری روابط بین تل آویو و ریاض را تایید نکرده است.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    ضرب مثل با دست پس می زنه با پا پیش می کشه ؛بازی سیاسی را خوب بلد هستند

  • ناشناس
    0

    اینها همش جلوی دوربین هست. به قول یک موجود، به اینها میگن واکنش های قهرمانانه. در نهایت این توافق امضا خواهد شد و بعضی از کشورهای کاسه لیس به لرزه خواهند افتاد

  • ناشناس
    0

    کشور ورشکسته اقتصادی کدام یک از ایناست عربستان ترکیه امارات قطر 😆😆😆

  • ناشناس
    0

    خب داری پیش میری فقط مواظب باش اشتباهی که محمد رضا شاه کرد را نکنی که اونوقت یکی میارن جات که همه کاشته هاتا به باد فنا میده . هوا ورت ندارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد