فرار یک میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها از ترس موشک‌های حزب‌الله لبنان

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد بیش از یک میلیون صهیونیست بعد از شلیک موشک‌هایی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی به پناهگاه‌ها فرار کردند.

فرار یک میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها از ترس موشک‌های حزب‌الله لبنان

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود یک موشک بالستیک سنگین از لبنان به سمت حیفا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد که به دنبال آن آژیرهای هشدار به صدا درآمد. رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد دفاع هوایی موفق شد موشک را رهگیری کند.

طبق گزارش رادیو ارتش این رژیم بیش از یک میلیون صهیونیست بعد از شلیک موشک بالستیک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی به پناهگاه‌ها فرار کردند.

از سوی دیگر پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد کارشناسان مواد منفجره درحال پاکسازی محل سقوط ترکش‌های موشک‌ها در اماکن مختلف خلیج حیفا هستند.

یکشنبه هفت موشک از لبنان به شهر طبریا در الجلیل سفلی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

مقامات رژیم صهیونیستی به ساکنان الجلیل علیا، صفد و شمال جولان دستور دادند در نزدیکی پناهگاه‌ها باشند.

پیش از این روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مسؤول نظامی اسرائیلی نوشت که حزب‌الله درحال برنامه‌ریزی برای بمباران تل‌آویو است.

حزب الله لبنان یکشنبه شهرک‌ها و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

این حملات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر علیه فرماندهان و رهبران مقاومت لبنان و غیرنظامیان لبنانی صورت می‌گیرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و تعدادی از اعضای حزب‌الله شد. ارتش این رژیم طی روزهای اخیر چندین حمله جنایتکارانه را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داده که منجر به شهادت مسئولانی از حزب‌الله شده است.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد