برگزاری کمیته تخصصی فرزندخواندگی

 این کمیته با حضور رئیس مسئول اموراجتماعی و کارشناس فرزندخواندگی و همچنین کارشناس تخصصی شهرستان قدس و متقاضیان پذیرش فرزند برگزار شد.

برگزاری کمیته تخصصی فرزندخواندگی

داود فهیم راد در حاشیه برگزاری این کمیته تخصصی اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا و بمنظور تحقق دولت الکترونیک، یکسان سازی و شفافیت کار و تسریع در فرایند واگذاری، سامانه ملی فرزندخواندگی به نشانی اینترنتی adoption.behzisti.net راه اندازی شده و متقاضیان باید کلیه مدارک و مستندات لازم را در این سامانه بارگذاری کنند تا بر اساس محل سکونت خود تقاضای خود را ثبت و کدرهگیری دریافت کنند.

این مسئول ادامه داد: افراد واجد شرایط سرپرستی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی زن و شوهران بدون فرزند که حداقل ۵ سال از تاریخ ازدواج آنان گذشته است، دختران و زنان بدون شوهر و زن و شوهر دارای فرزند هستند.

وی افزود: شرایط متقاضیان فرزند خواندگی شامل تمکن مالی مانند شغل پایدار مکفی، خانه مسکونی ملکی یا استیجاری که توسط بهزیستی مورد ارزیابی وتایید قرار بگیرد و همچنین تحت پوشش بودن بیمه اجتماعی و درمانی است.

وی اظهار داشت: بررسی صلاحیت متقاضیان طبق دستورالعمل تخصصی دفتر کودکان ونوجوانان بهزیستی می باشد و پیگیری‌های بعدی توسط کارشناسان شهرستان انجام می‌شود و در هر مرحله متقاضیان از طریق پیامک در جریان پیشرفت پرونده قرار می گیرند.

منبع: سازمان بهزیستی کشور

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی شریفی
    0

    یکی از سوالات اساسی که فقهای سنی و شیعه از پاسخ به آن خودداری می‌کنند این است که چرا مسلمانان عقدی به نام عقد فرزندخواندگی ندارند؟ چرا رابطه‌ی فرزندخواندگی علی‌رغم آنکه خود رسول‌الله احتمالاً فرزندخوانده‌ی عمویش بوده و همینطور فرزندخوانده‌ای به نام زید داشته، چنین رابطه‌ای در حقوق و فقه اسلام پذیرفته نیست. همواره فقها ادعا دارند که عقد وصایت و قیمومیت و وکالت و ... می‌توانند جای عقد فرزندخواندگی را بگیرند با این استدلال که در آن صورت عقد پدرخوانده‌گی هم می‌تواند موضوعیت داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد