لایی امیری- ابراهیمی به سیلوا- پیکه(عکس)

دو هافبک تیم ملی ایران با حرکت‌های چشم‌نواز، دو ستاره تیم ملی اسپانیا را به زیباترین شکل دریبل زدند.

لایی امیری- ابراهیمی به سیلوا- پیکه(عکس)

شکست برابر تیم ملی اسپانیا نتیجه دومین بازی ایران در جام جهانی بود ولی نمایش شاگردان کارلوس کی‌روش و جنگندگی آنها که تا لحظه پایانی دست از تلاش بر نداشتند برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند، ستودنی بود اما در کنار بازی تیمی و یک دست آنها، کارهای تاکتیکی هم هواداران فوتبال را به وجد آورد.

قبل از دقیقه ۸۰ امید ابراهیمی در سمت راست خط دفاعی ایران که در تلاش برای دفع موقعیت اسپانیا بود، داوید سیلوا را پشت سر خود داشت که با یک لایی چشم‌نواز که تکرار صحنه آن پخش نشد، هافبک طراح لاروخا را جای گذاشت و بعد دفع توپ کرد تا یک موقعیت برای ایران شکل بگیرد.

اما اوج نمایش تکنیک ایرانی‌ها در دقیقه۸۲ اتفاق افتاد؛ جایی که وحید امیری در جناح چپ صاحب توپ شد و در حالی که جرارد پیکه مستحکم را مقابل خود داشت، از فضای باز بین دو پای او استفاده کرد و با یک لایی زیبا او را از سد راهش برداشت تا با یک ارسال موقعیت خطرناکی برای ایران خلق کند؛ فرصتی که با ضربه سر مهدی طارمی از مقابل تیرک دوم به اوت زده شد.

لایی زیبای امید ابراهیمی به سیلوا و تماشایی‌تر امیری، دو صحنه‌ای هستند که هیچ وقت از ذهن طرفداران فوتبال ایران پاک نخواهد شد؛ درست مثل دریبل‌های پیاپی یک پا، دو پایی که در بازی خاطره انگیز تیم ملی ایران برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ ، مهرداد پولادی به لیونل مسی و گونزالو ایگواین زد.

منبع: ورزش سه

1261

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد