انفجار مواد محترقه در دو منزل مسکونی در اراک/ آماده باش ۲۵۰ آتش نشان

رئیس سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از انفجار مواد محترقه در دو منزل مسکونی در این شهر خبر داد که منجر به مصدومیت پنج نفر از ناحیه سر و صورت شد.

انفجار مواد محترقه در دو منزل مسکونی در اراک/ آماده باش ۲۵۰ آتش نشان

آتش پاددوم مسعود آقازیارتی، اظهار کرد: این دو سانحه روز گذشته دوشنبه 23 اسفند مقارن ساعت ۱۸و۳۰ دقیقه با اختلاف پنج دقیقه در منطقه کوی ولیعصر(عج) و شهرک نبئی اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به مصدومیت پنج جوانی شد که در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بودند.

مصدومین این سوانح که دچار سوختگی شدید شده بودند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اراک منتقل شدند.

انفجار مواد محترقه در دو منزل مسکونی در اراک/ آماده باش ۲۵۰ آتش نشان

وی با اشاره به اینکه بر اثر انفجار مواد محترقه بخشی از دو منزل مسکونی بر اثر موج انفجار تخریب شد، افزود: موج انفجار موجب تخریب بخشی از دیوارها، شکستن شیشه‌های این دو منزل و حتی شیشه‌های منازل اطراف شد اما خوشبختانه آتش سوزی رخ نداده بود.

رئیس سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در ادامه با اشاره به اینکه حادثه دیروز چهارمین حادثه انفجار مواد محترقه دست ساز در شهر اراک بود که تاکنون ۱۰ مصدوم برجای گذاشته گفت: متاسفانه در این حوادث سه نفر دچار قطع عضو انگشتان دست و پا شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون میزان حوادث ناشی از انفجار مواد محترقه در سال جاری در مقایسه با سال گذشته برابری می کند، از آماده باش ۲۵۰ آتش نشان برای ارائه خدمات در چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: ۱۱ ایستگاه آتش نشانی شهر اراک در آماده باش کامل هستند و در ۳۰ نقطه از شهر  خودروهای آتش نشانی در معابر پرتردد و حادثه خیز از ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه مستقر خواهند شد تا چنانچه حادثه‌ای رخ داد در حداقل زمان ممکن به آسیب دیدگان امدادرسانی شود.

آقازیارتی به راه اندازی پویش "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" برای چهارمین سال متوالی اشاره کرد و افزود: مجموعه آتش نشانی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی مخالفتی با برگزاری آئین سنتی چهارشنبه سوری ندارند اما توصیه اکید ما این است که این جشن سنتی به صورت ایمن برگزار شود.

وی تصریح کرد: توصیه اکید سازمان آتش نشانی به آحاد مردم این است که بیایید با رعایت نکات ایمنی قرن جدید را با شادی آغاز کنیم.

منبع: ایسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد