دستگیری سارق موبایل از زنان تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیر که اقدام به 3 فقره سرقت تلفن همراه بانوان کرده بود، خبر داد.

دستگیری سارق موبایل از زنان تهران

سرهنگ، کارآگاه سیدقاسم موسوی فر، بیان داشت: در پی وقوع سه فقره  سرقت  گوشی  تلفن همراه  به شیوه عنف از بانوان که  سارق  پس از ضرب وجرح شکات اقدام به  سرقت  گوشی آنها می کرد و وصول پرونده ها به پایگاه ششم، در تحقیقات معموله مشخص شد که هر سه فقره سرقت به شیوه مشابه و توسط یک نفر انجام شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از افزایش وقوع جرم، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه مامور کشف و پی جویی جرم شدند که در تحقیقات و بررسی محل وقوع سرقت ها موفق به کشف سرنخ و ردپای سارق می شوند.

کشف و ضبط یک گوشی مسروقه

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با کشف ادله متقن و جمع بندی آن هویت متهم به نام بهزاد 33 ساله بدست آمد که پس از ارسال پرونده به دادسرا و با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به جلب متهم اقدام و در یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر  و در بازرسی از وی یک دستگاه گوشی مسروقه متعلق به احدی از شاکیان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به پایگاه ضمن قبول بزه انتسابی به ارتکاب سه فقره سرقت با شیوه عنف اقرار کرد و اظهار داشت گوشی های مسروقه را برای تامین مایحتاج زندگی به افراد عبوری بفروش رسانده و قادر به معرفی مالخر نیست.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: گوشی کشف شده طی صورتجلسه تنظیمی تحویل مالباخته شد و نتیجه تحقیقات به دادسرا ارسال، متهم طی قرار صادره روانه زندان و پرونده تحویل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 15 تهران شد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد