سارقان مامورنما در ساوجبلاغ دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از دستگیری ۴ سارق مامور نما با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سارقان مامورنما در ساوجبلاغ دستگیر شدند

سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در پوشش مامور پلیس در نواحی مختلف شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان به وسیله یک خودرو ۴۰۵ سوژه های خود را که اغلب از سنین پایین و مسن بودند انتخاب کرده، با معرفی خود به عنوان مامور و تهدید آن ها اقدام به سرقت گوشی همراه، وجه نقد و اموال قیمتی قربانیان می کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و افزایش گشت های انتظامی در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در نقاط مختلف استان شده و در چندین عملیات غافلگیرانه، هر ۴ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سارقان پس از مواجهه با مالباختگان و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ۳۰ فقره سرقت اقرار کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می کنند، ابتدا از آن ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن ها، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: پایگاه خبری پلیس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد