پایان شیادی های 2 کلاهبردار در گلستان

دو مرد شیاد که به بهانه تسهیل کار افراد در دادگستری کلاهبرداری می کردند با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان هنگام دریافت پول در محل قرار دستگیر شدند.

پایان شیادی های 2 کلاهبردار در گلستان

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در تشریح این خبر گفت: این افراد خود را از  نزدیکان مسئولان قضایی استان معرفی می کردند و در پرونده های مهم با ادعای اینکه می توانند رأی پرونده را به نفع یکی از طرفین، تغییر دهند، پول نقد ، دلار و سکه درخواست می کردند.
آسیابی ادامه داد: با گزارش مردم به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بررسی این گزارش با حساسیت آغاز و پس از چند ماه تحقیق و کار اطلاعاتی، این دو نفر دستگیر و بازداشت شدند. 

افرادی که در دام این کارچاق کن ها گرفتار شده‌اند، می توانند برای طرح شکایت، به دادسرای مرکز استان و یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.
آسیابی افزود: امسال با تلاش حفاظت و اطلاعات استان و گزارش های مردم به سامانه پیامکی حفاظت استان ۵۲ کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.

منبع: ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد