راز سرقت میلیاردی طلا در شهرری لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 4 تن از اعضای باند سرقت از کارگاه استحصال طلا و نقره به ارزش 50 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

راز سرقت میلیاردی طلا در شهرری لو رفت

 سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: ماه گذشته با  دریافت پرونده  سرقت  از کارگاه استحصال طلا و نقره در شهرک صنعتی علائین به ارزش 50 میلیارد ریال پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، بازبینی دوربین های مدار بسته و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، هویت 4 متهم را شناسایی کردند و همچنین به دست آوردند یکی از سارقان، مدتی قبل در کارگاه محل سرقت مشغول به کار بوده و چندی پیش از آنجا اخراج شده است.

وی در ادامه ابراز داشت: عوامل این پلیس در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف شهرستان ری شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی روز گذشته 3 تن از اعضای این باند در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی  شهرستان ری  در ادامه با بیان اینکه دستگیری نفر چهارم و آخر این باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است، تصریح کرد: پس از انتقال متهمان 34 الی 39 ساله به مقر پلیس با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی معترف گردیدند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحت نظر پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفتند.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد