مرد مسلح 4 جوان را به گلوله بست

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات اطلاعاتی و دستگیری عاملان اصلی تیراندازی که سبب مجروحیت 4 نوجوان زاهدانی شده بود، در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

مرد مسلح 4 جوان را به گلوله بست

 سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره شرارت و  تیراندازی  توسط سرنشینان خودروی پژو 405 با حضور در یکی از محلات شهر زاهدان، که 4 نفر نوجوان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح می شوند.

سردار جلیلیان با اشاره به انتقال مصدومان به مراکز درمانی گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت مساله، پلیس با تشکیل تیمی ویژه از کارآگاهان زبده به شدت پیگیر موضوع شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: ماموران مشرف به منطقه در یک اقدام پلیسی دقیق و حساب شده مخفیگاه متهمان را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ عاملان اصلی شرارت و تیراندازی را  دستگیر  و 2 دستگاه خودروی استفاه شده در صحنه جرم توقیف، یک قبضه  سلاح شکاری  غیرمجاز و یک قبضه شمشیر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان انگیزه مجرمان از ارتکاب جرم را اختلافات قبلی با افراد محلی دانست و گفت: پلیس قاطعانه با عاملان رعب و و حشت در جامعه و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    منظور از جوان را من نفهمیدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد