غافلگیری زورگیران خشن محله عباس آباد تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 زورگیر که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره زورگیری اعتراف کردند.

غافلگیری زورگیران خشن محله عباس آباد تهران

 سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: 11 مهر ماه عملیات کلانتری 104 عباس آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان سهروردی تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 2 سرنشین که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید  سلاح سرد  از وی اقدام به  زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری  زورگیران  وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، عملیات تعیب متهمان آغاز و در همین حین موتورسیکلت متهمان با برخورد به خودرو یکی از شهروندان متوقف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت:در یک عملیات منسجم و پلیسی متهمان دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن و 5 عدد کارت بانکی سرقتی و ... که لحظاتی قبل  سرقت  کرده بودند به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه 5 شاکی شناسایی و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اقدام پلیس بسیار تحسین برانگیز .همه هم تشکر میکنند از پلیس اما کسی سراغ از اوناییکه مملکتا به این روز نشوندند نمیگیرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد