قاتل مرد جوان پس از ورود به ایران دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند خاشی طی یک عملیات ویژه کارآگاهان پلیس، پس از 5 سال فرار و زندگی مخفیانه، در شهرستان خاش خبر داد.

قاتل مرد جوان پس از ورود به ایران دستگیر شد

سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تیر ماه سال 1397 در پی اعلام خبری مبنی بر  قتل  فردی در شهرستان خاش و متواری شدن عامل این جنایت به خارج کشور، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و  دستگیری  آن آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود با اشاره به بررسی های دقیق پرونده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان خاش تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند عامل این قتل را که پس از 5 سال به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس در نهایت، طی یک عملیات ضربتی قاتل در مخفیگاهش پس از 5 سال زندگی مخفیانه دستگیر که از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه و نیز 4 کیلو و 600 گرم  تریاک  کشف شد.

سردار جلیلیان در پایان با اشاره به این که متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل شهروند خاشی اعتراف کرد، اظهار داشت: قاتل انگیزه خود از انجام ارتکاب جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد