دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح شهروند زاهدانی

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری شرور مسلحی که با ایجاد درگیری، رعب و وحشت و تیراندازی به سمت شهروند زاهدانی، منجر به جراحت وی شده بود خبر داد.

دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح شهروند زاهدانی

 سرهنگ شاهپور فلاحی اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی به سمت شهروند زاهدانی بلافاصله ماموران پاسگاه شهید تردست این شهرستان به محل واقعه اعزام شدند.

 وی گفت: در بررسی‌های میدانی پلیس زاهدان مشخص شد، فرد شروری که از قبل با شاکی واقعه دارای اختلافاتی بوده است با ایجاد درگیری، رعب و وحشت و تیراندازی سبب مجروحیت وی از ناحیه دست شده است.

  سرهنگ فلاحی با اشاره به انتقال مصدوم حادثه به مرکز درمانی گفت: اقدامات تامینی پلیس با تشکیل پرونده‌ای ویژه از همان لحظات اولیه وقوع جرم آغاز شد.

 این مسئول انتظامی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق میدانی ماموران پلیس در این راستا گفت: در نهایت فرد شرور توسط ماموران انتظامی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه یک دستگاه خودروی سنگین کشنده نیز در این خصوص برابر قانون توقیف شد گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف سلاح بکارگیری شده در این جرم و دستگیری همدست دیگر مجرم نیز اداه دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد