دستگیری عامل انتشار فراخوان‌های تجمعات غیرقانونی در زاهدان

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل انتشار فراخوان‌های تجمعات غیرقانونی و تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس فتا شهرستان زاهدان خبر داد.

دستگیری عامل انتشار فراخوان‌های تجمعات غیرقانونی در زاهدان

سرهنگ حسن کیخا اظهارکرد: در راستای اشراف اطلاعاتی، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده انتشار فراخوان های تجمعات غیرقانونی در دستور کار ویژه ماموران پلیس فتا سیستان و بلوچستان قرار دارد.

وی افزود: ماموران پلیس فتا سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی موفق شدند گرداننده یکی از صفحات اجتماعی که با انتشار مطالب تحریک آمیز اقدام به تشویش اذهان عمومی و شکل گیری تجمعات اعتراضی و خرابکارانه می‌کرد شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در تحقیقات تخصصی، پس از مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرائم خود اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشرافیت بالا هرگونه تحرک افراد اخلالگر در فضای حقیقی و مجازی را زیر نظر دارد و اجازه ناامن کردن فضای آرام کشور را به هیچ کس نخواهد داد.

سرهنگ کیخا از کاربران خواست در مواجهه با موارد مشکوک و مخل نظم اجتماعی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره گیری 096380 آن را به پلیس فتا اعلام کنند.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علیرضا
    0

    تا کی میخواهید تهمت به مردم مظلوم بلوچ بزنید؟

  • ناشناس
    0

    راه قانونیشا باز بذارید تا مجبور نباشند غیر قانونی تجمع کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد