ربودن مرد جوان در کرمان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر دستگیری عاملان آدم ربایی را بیان کرد و از رهایی بدون مشکل گروگان خبر داد.

ربودن مرد جوان در کرمان

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در استان کرمان توسط افرادی ناشناس و متواری شدن به استان های همجوار؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس استان قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: طی بررسی های بعمل آمده و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهمان فرد ربوده شده را به شهرستان ایرانشهر انتقال و در یکی از محلات این شهرستان به  گروگان  گرفته اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و سرنخ های از حضور فرد ربوده شده  و متهمان در یکی‌ از روستاهای همجوار شهرستان ایرانشهر بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس با سرعت عمل در یک عملیات ضربتی متهمان را در محل مخفیگاهش  دستگیر  و فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

 سردار جلیلیان با بیان اینکه انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده است، خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد