ربودن پسر 12 ساله در زابل

عامل اصلی گروگان گرفتن پسربچه 12 ساله دستگیر شده و گروگان به سلامت به آغوش خانواده برگرد.

ربودن پسر 12 ساله در زابل

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره  آدم‌ربایی  نوجوانی 12 ساله در شهرستان زابل بلافاصله تیمی مجرب از ماموران پلیس شهرستان زابل وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر بچه‌ای 12 ساله توسط سه سرنشین یک دستگاه سواری پژو در شهر بنجار شهرستان زابل ربوده شده است.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و جمع‌آوری مدارک میدانی، در نهایت متهم و عامل اصلی آدم‌ربایی را شناسایی و طی یک عملیات برنامه‌ریزی شده و ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای شهرستان زابل  دستگیر  کردند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری عامل اصلی و اقدامات میدانی پلیس، آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و نوجوان 12 ساله ربوده شده را ظهر روز گذشته در یک از محلات این شهرستان رها کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده، بیان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    در زاهدان و سیستان و بلوچستان مد شده که هر کسی از شخصی پول دو فلافل با نان اضافه طلبکار باشد می رود و فرزند شخص بدهکار را می دزد.😆🤣😂

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد