هلاکت شرور منطقه سراوان معروف به " علی کوچولو "

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری شرور منطقه سراوان معروف به علی کوچولو و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر ۲ نفر خبر داد.

هلاکت شرور منطقه سراوان معروف به " علی کوچولو "

سردار دوستعلی جلیلیان افزود: این شرور که سوابق جنایی فراوانی از جمله ارتکاب قتل های مسلحانه متعدد، سرقت ها و گروگان گیری مسلحانه، اخاذی، ایجاد رعب و وحشت در سراوان بویژه منطقه گلشن داشت و بارها در فضای مجازی به صورت آنلاین رجزخوانی و با سلاح و مهمات اقدام به تهدید کرده بود و موجب نگرانی و احساس ناامنی در بین مردم شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
وی افزود:پس از اینکه شرور مسلح موصوف و همدست مسلحش در یک عملیات در محاصره پلیس قرار گرفتند و پلیس قصد دستگیری آنها را داشت، به سمت ماموران آتش گشودند که پلیس با اتخاذ موضع و تاکتیک برتر از خود دفاع و در این تبادل آتش دست برتر آنان موجب هلاکت هر ۲ شرور و ضبط سلاح و مهمات آنان شد.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    آفرین

  • محمد
    0

    بنده بشخصه از پلیس در برخورد با این قضیه اشرار قدردانی میکنم و سپاسگذارم اما یه سوال ذهنم رو مشغول کرده که تو گزارش نوشته چندین مرتبه موجب قتل و درگیری مسلحانه و چندین بار ایجاد رعب وحشت کرده پس چرا زودتر از اینها باهاش برخورد نشده چرا پلیس یا قوه قضایه به خلافکاری های جامعه اشراف نداره که قبل انجام و تکرار مکرر شرارت جلوشون گرفته بشه؟!!!

  • فدایی رهبر
    0

    ماشاالله ، خدا قوت

  • کدخدا
    1

    ازینا زیاد داره اونجا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد