آتش سوزی در کارگاه تولید کفش در خیام تهران/ ویدئو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار و کارگاه تولید کفش در خیابان خیام خبر داد.

آتش سوزی در کارگاه تولید کفش در خیام تهران/ ویدئو

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۳:۱۹ بامداد امروز حادثه آتش سوزی انبار و کارگاه تولید کفش در خیابان خیام، بالاتر از میدان محمدیه کوچه کلاته به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران چهار ایستگاه با امکانات و تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در یک منزل ۲ طبقه قدیمی که تبدیل به انبار و کارگاه تولید کفش شده بود شعله‌های سرکش آتش از طبقه بالایی شروع و در حال سرایت به قسمت حیاط این منزل بود.

ملکی ادامه داد: در طبقات بالایی ساختمان که کارگاه و تولید کفش بود، حجم زیادی کفش، کارتن و سایر اقلام وجود داشت اما قسمت حیاط با سقف‌ شیروانی به انبار چسب تبدیل شده بود که چسب مواد قابل اشتعال و خطرناک محسوب می‌شود.

ملکی اظهار کرد: آتش در آستانه سرایت به این انبار چسب بود حتی به سقف‌های شیروانی نیز سرایت کرده بود که آتش نشانان از چند طرف از جمله کوچه و سایر نقاط به کانون اصلی آتش دسترسی پیدا کرده و موفق شدند آتش را بدون مصدومیت مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: هر چه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم و فعالیت شبانه روزی کارگاه‌های تولیدی نیز بیشتر می‌شود و به همین منظور مواد اولیه تولیدی خود را به حجم زیاد خریداری می‌کنند که از صاحبان کارگاه‌های تولیدی درخواست داریم اجناس خود را به اندازه یک یا ۲ روز خریداری کنند چرا که اگر حادثه‌ای روی دهد متحمل خسارت سنگین مالی و حتی جانی خواهند شد.

حجم ویدیو: 366.51K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد