دستگیری زوج جوان خرده‌فروش مواد مخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری زوج جوان خرده‌فروش مواد مخدر و کشف نیم کیلو مواد افیونی در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

دستگیری زوج جوان خرده‌فروش مواد مخدر در اصفهان

احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با فروشندگان  مواد مخدر  و با هدف پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از اقدام مجرمانه زوجی جوان در زمینه خرده فروشی مواد افیونی و راه‌اندازی پاتوق استعمال مواد در منزلی در یکی از محلات سطح شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران  پلیس  با انجام اقدامات میدانی و پس از شناسایی محل حضور متهمان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در عملیاتی دقیق و هماهنگ این زوج فروشنده مواد مخدر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف حدود نیم کیلو هروئین و شیشه از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و دستگیرشدگان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد