دستگیری عامل توهین و هتک حیثیت فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری عامل توهین و هتک حیثیت فضای مجازی

سرهنگ سید احمد موسوی در تشریخ این خبر گفت: در پی شکایت و مراجعه خانمی به پلیس فتا مدعی شد، فرد یا افراد ناشناسی با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز و توهین از طریق فضای مجازی موجبات سلب آرامش روانی وی و خانواده‌اش را فراهم کرده است، مراتب به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم به‌هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی دستگیر و به پلیس فتا استان انتقال گردید.

این مسئول انتظامی گفت: متهم در بازجویی اولیه منکر بزه ارتکابی می‌شد، اما پس از روبه رو شدن با شاکیه و مستندات فنی موجود به جرم خود اعتراف نمود و بیان داشت شاکیه از اقوام نزدیک وی می‌باشد، به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی و تصویر عدم امکان شناسایی در فضای مجازی به منظور انتقام جویی اقدام به این عمل مجرمانه نموده است. 

وی با تاکید بر رعایت اخلاق مداری و حفظ کرامت انسانی در فضای مجازی به شهروندان توصیه کرد: برابر فوانین جاری کشور هرگونه توهین، تهدید در فضای مجازی جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد. 

رئیس پلیس فتا زنجان خاطر نشان کرد: وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir مرجع کامل از اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایندو در صورت نیاز نیز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد