مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه:

آتش سوزی گندمزارهای سلطانیه مهار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه گفت: بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری برخی شهروندان موجب شد، پنج هکتار زمین گندم و جو به صورت پراکنده در این شهرستان دچار آتش‌سوزی شود که با تلاش امدادگران مهار شد.

آتش سوزی گندمزارهای سلطانیه مهار شد

هادی یاسر افزود: آتش‌سوزی اخیر با بی احتیاطی کمباین‌کار که ته سیگار خود را به زمین انداخته بود رخ داد که سریعا نیز مهار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات بوده و مزارع به هم چسبیده است وزش باد نیز خود عاملی مهم در گسترش آتش سوزی است.

این مسوول به کشاورزان توصیه کرد: به هر دلیلی که اقدام به سوزاندن عمدی علوفه و گیاهان باقی مانده از محصولات بخصوص غلات، کاه و … می‌کنند، نکات ایمنی آتش‌نشانی را رعایت و در صورت امکان محصولات را در چند نقطه مختلف تجمیع کرده تا در صورت وقوع حوادث از این دست به راحتی اطفا حریق انجام شود و به کل محصول یک‌باره آسیب نرسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه خاطرنشان کرد: شهروندان باید در زمان سفرهای برون شهری، در محل کمپ‌های تفریحی و در دل طبیعت ضمن رعایت نکات ایمنی در برافروختن آتش در محل مناسب آن، از رها کردن ذغال‌های افروخته و زباله‌های قابل اشتعال خودداری و هرگونه آتش را با آب به طور کامل خاموش کنند.

شهر تاریخی سلطانیه در ۴۰ کیلومتری شهر زنجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد